Kent iemand dit merk zakhorloge?

Hallo,

Ik heb vroeger van een tante uit Griekenland een zakhorloge gekregen. Besteed er niet veel aandacht aan totdat ik nu (15 jaar later ongeveer) het zakhorloge weer had gevonden op zolder.

Het merk is Bargello maar kan niet veel vinden op google behalve dat het een Spaans merk is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met evt waarde inschatten of wat meer informatie?

Bedankt alvast!

Link naar marktplaats verwijderd
mcfr

Omdat je nog reactie hebt gekregen, hier even de mijne:

Het is een quartz horloge, dus van na 1980, maar waarschijnlijk nog veel nieuwer.
Het merk is totaal onbekend, het is waarschijnlijk een huismerk van een juwelier of handelaar. Het ontbreken van Swiss Made of andere aanduiding van waar het gemaakt is, duidt erop dat Chinees zou kunnen zijn.

De waarde van het uurwerk is nihil, de mogelijke waarde is de schrootwaarde van de kast als die van zilver mocht zijn. Maar een paar gram zilver levert ook niet veel op. Wellicht niet wat je verwachttte te horen, maar het is niet anders.

dit soort kasten van moderne zakhorloges zijn meestal nooit van zilver, hooguit verzilverd, meestal vernikkeld, waarde ligt onder de 10 euro.

koen Schreef:

dit soort kasten van moderne zakhorloges zijn
meestal nooit van zilver, hooguit verzilverd,
meestal vernikkeld, waarde ligt onder de 10 euro.

+1