Kent iemand het horloge merk REMOVA

hallo ik heb hier een REMOVA horloge liggen maar wie weet mij wat meer te vertellen over de prijs en hoeveel het zo kosten om hem te reviseren

Gotti,

Als je vraagt wat het kost om je wagen in orde te zetten, zo zonder deze te zien is dat onmogelijk.

In welke staat bevind het horloge zich ? is er roest in of sleet, een heleboel vragen die pas een antwoord krijgen na het zien van het horloge.
Dus graag een foto of meer.

mvg,
Freddy

sorry maar het is geen auto als u dat bedoelt het is een horloge een remova automatic waar de wijzer van door loopt dus niet tikt ik zo willen weten wat de horloge nu zo moeten opleveren

haha, nee dat snapt hij ook wel.
Hij bedoelt dat je ook niet naar een garage kan bellen wat een beurt kost zonder de auto gezien te hebben.

Servicebeurtje is niet zo duur, maar als er onderdelen vervangen moeten worden.,

Tom

Kortom, plaats een foto’tje zodat men hier weet waar je het over hebt, qua kwaliteit en wat er zoal aan zou moeten gebeuren (met foto’tje is 't allemaal net wat makkelijker te beoordelen dan zomaar een wilde gok doen).

Bepaald geen actuele reactie, zo’n anderhalf jaar na dato, maar omdat ik deze site net heb ontdekt reageer ik er toch even op. Ik bezit ook een Remova. Ik was 12 jaar toen ik het kreeg. Dat is nu een halve eeuw geleden. Ik weet nog wel dat ik lichtelijk teleurgesteld was omdat er geen centrale secondewijzer op zat. En ook die zwarte wijzerplaat vond ik een beetje raar. Affijn, alles went, het horloge liep goed en heeft zeker 25 jaar dienst gedaan. Wanneer het schip met geld binnenvaart, laat ik het schoonmaken. Wie weet, is zelfs het glas te polijsten, want ik stel prijs op authenticiteit. Niet tegen elke prijs, maar als het mogelijk is graag. Wat ik nu om m’n pols heb? Een Tutima Military met een Lemania 5100 aan boord. Dus twee centrale chronowijzers. Moeten we dat opvatten als afrekening met het verleden? Met getikte groet, Clearsky

volgens mij betekend dit merk Roest En Metaalmoeheid Oxidatie Voor Alles
Grapje,
Als de wijzer snel loopt als je hem opwindt zou dat kunnen betekenen dat het ankertje kapot is of helemaal weg.
Volgens mij zit er een Eta uurwerk in dan kan je wel makkelijk aan onderdelen komen.
Volgens mij kan je wat kwaliteit betreft dit horloge vergelijjken met een Prisma ( zie ook dit forum)

Clearsky

Nee hoor dit is geen afrekening met het verleden.
De horlogegekte is gewoon toegeslagen.
Nu heb je nog een rikketik

Zijn mooie uurwerken, vaak in een mooi horloge. Zou wel een foto willen zien Clearsky

Daar kan ik je zeer binnenkort wel aan helpen. Het is even een kwestie van een paar goede opnamen maken en op de site zetten. Met getikte groet, Clearsky