Kent iemand het merk rox?

hier een klein probleem,mijn moeder heeft een oud gouden klokje,die liep niet meer ,dus horloge is aangeboden aan een juwelier,de juwelier heeft nu een ander uurwerk in het horloge gezet,notabene 1 met een baterij! hij heeft het oude uurwerkje niet terug gegeven,zou dit met opzet gedaan zijn?

het gaat dus om een klein gouden horloge ,het merk is rox 17jewels en was swiss made,zou die juwelier met opzet het uurwerkje gehouden hebben?

Of het opzet is weet ik niet maar echt netjes is het niet. Als ik een horloge naar mijn horlogemaker breng krijg ik altijd de kapotte onderdelen terug.

Mvg Dennis.

Als hij het gehouden heeft zal het wel niet veel waard zijn geweest.
Het is inderdaad niet netjes, maar ik denk niet dat het zo is omdat hij er zelf beter vab zou kunnen worden.
Waarschijnlijk heeft hij het voor jou weggegooid…

Heeft die juwelier op eigen initiatief het uurwerk verwisseld ? Ik zou het oude uurwerk alsnog terug vragen,
misschien kan Paul (K) het nog repareren.???
het horloge is nu in ieder geval praktisch niks meer waard,
zeker niet voor een verzamelaar.

Groet, André

zo denk ik er nu ook over is al een aardig oud klokje met een mooi bewerkt bandje,was gewoon een handopwindertje,moeders gaat morgen dan ook terug,ze had gevraagt om reparatie en dan gooid ie er een ander flut uurwerkje in,dus toch gebrek aan horlogemakers he !