Kent iemand het merk Techno jpm?

Wie kan mij meer vertellen over dit merk, is het een plakmerk? Vadaag kon ik van iemand zijn horloge over nemen voor 2750, ik had weinig tijd om goed te kijken, maar ik vraag me af of het wel een serieus horloge is, ben niet van plan om het te kopen hoor, maar ben gewoon nieuwschierig naar het merk!

Je moet enkel naar je zelf luisteren,… zo zingen ze daar op de site. :wink:

http://www.jpmjewelry.com/

Kende het niet en heb er ook niks aan gemist.

Mja doet me erg nep aan, net als op ebay soms van die “luxe” horloges, zijn ze nou zogenaamd duur of is die site gewoon zo slecht dat het zo goedkoop overkomt, die van vanmiddag was wel erg bling bling ook maar dat model staat niet op de site.

Tja, zo zijn er tig merken…

Ebay staat overigens ook vol met deze zooi.

http://sieraden-horloges.shop.ebay.nl/Sieraden-en-horloges-/281/i.html?rt=nc&LH_PrefLoc=2&_nkw=jpm&_fln=1&_sc=1&_sop=16&_trksid=p3286.c0.m283

Vragen knap geld ook, dag dat ik in de zeik werd genomen,maar wie weet heeft ie er nog zoveel voor betaald ook, maar het lijkt me wel een soort plakmerk dus.

Hoi Floris,

Als een horlogemerk producten op de markt brengt die v.w.b. gebruikte materialen en uurwerk van zo’n hoog gehalte zijn dat er dergelijke prijzen voor gevraagd kunnen/mogen worden, dan zou zo’n merk tot de algemeen bekende toppers behoren.
Het feit dat het omtrent dit merk niet het geval is, geeft n.m.m. aan dat de naam in combinatie met de kwaliteit (nog) niet bewezen zijn.
Daarom zou ik op dit moment zo’n aanschaf niet overwegen.

Ik wens je succes in je besluitvorming.
Groetjes,
Flip.

wilde even zeggen dat ik pas een techno Jpm heb gekocht het is het model wat op een AP lijkt en is zker geen plak merk

zijn hoogwaardig geslepen diamanten , dit merk word alleen verkocht in antwerpen op diamanten beurs

en de site is nu zo dan veranderd

paulus2 Schreef:

wilde even zeggen dat ik pas een techno Jpm heb
gekocht het is het model wat op een AP lijkt en is
zker geen plak merk

zijn hoogwaardig geslepen diamanten , dit merk
word alleen verkocht in antwerpen op diamanten
beurs

en de site is nu zo dan veranderd

Heb je er een paar foto’s van? Altijd leuk om te zien. De horloges op Ebay zijn, volgens de verkopers, ook nieuw.

Ja die had hij ook om, maar uhm heb je foto’s zijn van harte welkom!

Beste Bidle

als jij je email geeft stuur ik je wat fotos geen probleem ,
heb het horloge gekocht bij Diamond Creations zit op de pelikaan straat nr 8

en heb ook gebeld met JPM in new york die mij informatie gaf over de klok en de stenen , de stenen zijn van top wesselton qualiteit met Vs Nr 1(zuiverheid van de stenen)

Groet

Je mag ze mailen, maar mag ik ze dan plaatsen op het forum!??

Ben gewoon gek op foto’s!

bidle.lt (apending) gmail.com

Waarom zo ingewikkelt doen? Ik als Ts heb ook belang bij de foto’s!