Kent iemand TW steel?

Ik heb gehoord over een nieuw horlogemerk TW STEEL, met lookalikes van U-boat IFO.

Op het internet kan ik er niks over vinden.

Wie heeft info ?

Ik weet dat er 4 modelen te koop zijn ik heb ze ook alle 4 ik probeerer wel foto’s van te maken

Is er een internetsite of verkoopadres bekend ? prijzen ?

goede dag

Ik heb er zelf 1 sinds een week
super gave klok

goede kwalitiet

de prijs van dit horloge zit tussen de 250€ & 300€ denk ik

http://www.scandinavianwatch.se/

Volgens mij is dit een site met wat info rondom TW Steel. Tis wel in het Deens maar das wel te lezen :slight_smile:

Gerard Schreef:

Is er een internetsite of verkoopadres bekend ?
prijzen ?

In de buurt van Den Bosch zit een juwelier die ze verkoopt. In Berlicum om precies te zijn.

@ geert over een ripoff gesproken. Nu begrijp ik je commentaar in een ander topic helemaal niet meer. Kijk iedereen moet kopen wat hij of zij zelf mooi vind maar wees dan een klein beetje voorzichtig met je commentaar.

Mvg Dennis.

En nog meer rip offs.

Woh, die kroon gaat nog een stapje verder!
Volgens mij zijn die TW’s trouwens geen rip-off maar gewoon echt hetzelfde als de U-boats, plakmerk dus.

Klopt, het binnenwerk van de U-boat is het zelfde als die van de TW-Steel. Komen allebij uit japan…

U boat heeft ook eta uurwerken erbij!

Mvg Dennis.

je kan bij mij een TW Steel aanschaffen

0641842271

bobbejaan2 Schreef:

je kan bij mij een TW Steel aanschaffen

0641842271

prijzen?

Dennis Schreef:

@ geert over een ripoff gesproken. Nu begrijp ik
je commentaar in een ander topic helemaal niet
meer. Kijk iedereen moet kopen wat hij of zij zelf
mooi vind maar wees dan een klein beetje
voorzichtig met je commentaar.

Mvg Dennis.

Dennis,
ik zag het bericht afgelopen week voor het eerst. “Mijn” juwelier die verkoopt ze. Ik werk daar af en toe, en sta zodoende ingelogd op de computer daar voor dit forum. Hij heeft toen laten weten, onder mijn naam, dat ie ze (te koop) heeft.

Klopt, maar in de “basis uitvoeringen” zijn de binnenwerkjes gelijk.

Aha ik vond het ook al zo vreemd. Maar dan neem ik het terug.

Mvg Dennis.

Dennis Schreef:

Aha ik vond het ook al zo vreemd. Maar dan neem ik
het terug.

Mvg Dennis.

Hoeft niet hoor, dat maakt me allemaal niet zo heel erg veel uit :D. Wat ik me wel afvraag: draag je je Submariner ook wel eens met BOND-Nato?

Nee nooit alleen met de oyster band. Vind een nato band niet mooi.

Mvg Dennis.

Gerard Schreef:

Ik heb gehoord over een nieuw horlogemerk TW
STEEL, met lookalikes van U-boat IFO.

Op het internet kan ik er niks over vinden.

Wie heeft info ?

www.twsteel.com

Toont nu ook de collectie. Vooral het normale model lijkt heel sterk op U-boat.
Curieus detail: op de nu getoonde foto’s zit de kroon, met het beschermkapje, rechts. Op de TW Steel die ik een paar weken geleden kocht, zit de kroon links, net als bij de U-boat. TW steel kan best een plakmerk zijn van U-boat, of anders een zeer goede kopie. Op een paar details na zijn de gewone (niet chronograaf modellen) identiek.
Ik ben zeer tevreden met mijn TW Steel, net als met mijn U-boat chronograaf. Allebei 45 mm, dus niet zo verschrikkelijk oversized.

viorige week een chronograaf gekocht. Heel groot heel stoer en errug mooi.
229 euro’s