Kent iemand TW steel?

Ik heb gehoord over een nieuw horlogemerk TW STEEL, met lookalikes van U-boat IFO.

Op het internet kan ik er niks over vinden.

Wie heeft info ?

Is er een internetsite of verkoopadres bekend ? prijzen ?

goede dag

Ik heb er zelf 1 sinds een week
super gave klok

goede kwalitiet

de prijs van dit horloge zit tussen de 250€ & 300€ denk ik

http://www.scandinavianwatch.se/

Volgens mij is dit een site met wat info rondom TW Steel. Tis wel in het Deens maar das wel te lezen :slight_smile:

@ geert over een ripoff gesproken. Nu begrijp ik je commentaar in een ander topic helemaal niet meer. Kijk iedereen moet kopen wat hij of zij zelf mooi vind maar wees dan een klein beetje voorzichtig met je commentaar.

Mvg Dennis.


En nog meer rip offs.

Woh, die kroon gaat nog een stapje verder!
Volgens mij zijn die TW’s trouwens geen rip-off maar gewoon echt hetzelfde als de U-boats, plakmerk dus.

Klopt, het binnenwerk van de U-boat is het zelfde als die van de TW-Steel. Komen allebij uit japan…

U boat heeft ook eta uurwerken erbij!

Mvg Dennis.

je kan bij mij een TW Steel aanschaffen

0641842271

bobbejaan2 Schreef:

je kan bij mij een TW Steel aanschaffen

0641842271

prijzen?

Klopt, maar in de “basis uitvoeringen” zijn de binnenwerkjes gelijk.

Aha ik vond het ook al zo vreemd. Maar dan neem ik het terug.

Mvg Dennis.

Nee nooit alleen met de oyster band. Vind een nato band niet mooi.

Mvg Dennis.

Gerard Schreef:

Ik heb gehoord over een nieuw horlogemerk TW
STEEL, met lookalikes van U-boat IFO.

Op het internet kan ik er niks over vinden.

Wie heeft info ?

www.twsteel.com

Toont nu ook de collectie. Vooral het normale model lijkt heel sterk op U-boat.
Curieus detail: op de nu getoonde foto’s zit de kroon, met het beschermkapje, rechts. Op de TW Steel die ik een paar weken geleden kocht, zit de kroon links, net als bij de U-boat. TW steel kan best een plakmerk zijn van U-boat, of anders een zeer goede kopie. Op een paar details na zijn de gewone (niet chronograaf modellen) identiek.
Ik ben zeer tevreden met mijn TW Steel, net als met mijn U-boat chronograaf. Allebei 45 mm, dus niet zo verschrikkelijk oversized.

viorige week een chronograaf gekocht. Heel groot heel stoer en errug mooi.
229 euro’s

Tw steel komt uit Amerika en heeft een japans miyota uurwerk (bekend van o.a. citizen).
Het probeert geen kopie te zijn van van U-boat omdat er nog veel meer andere merken zijn die Pilot-Watches maken. Het is gewoon de trend die de piloten en duikershorloges weer nieuw leven inblaast.
De TW steel zijn aanmerkelijk goedkoper dan de U-boats.
De linkse kroon is afgeschaft omdat het nederlandse publiek hier geen "raad"mee wist, daarom zijn de modellen nu weer met rechtse kroon.

Jogchem Schreef:

Tw steel komt uit Amerika en heeft een japans
miyota uurwerk (bekend van o.a. citizen).
Het probeert geen kopie te zijn van van U-boat

Dat lukt ze dan met het gewone model niet zo best. Zoals ik al eerder schreef: bijna exact de U-boat.

De TW steel zijn aanmerkelijk goedkoper dan de
U-boats.
Klopt: de mijne was €169.

De linkse kroon is afgeschaft omdat het
nederlandse publiek hier geen "raad"mee wist,
daarom zijn de modellen nu weer met rechtse kroon.

Heb ik blijkbaar nog een vroeg model. Ik vind de linkse kroon juist een leuk extra.

Weet iemand of TW steel via internet te bestellen is? ik kom uit Tilburg en daar zijn ze niet te krijgen…of weet iemand een juwelier in Brabant die deze horloges verkoopt?

Joost

In Eindhoven hebben ze bij een kleding winkel op de Kleine Berg.
Echter geen idee hoe die zaak heet, verkopen er ook U-boat.
Ligt aan de rechterkant tegenover een videotheek geloof ik