Kent iemand wristwatch_idn?

Vorige week kreeg ik op Instagram het account wristwatch_idn aanbevolen. In de bio staat dat het om echte (nieuwe en gebruikte) horloges gaat. Op de foto’s zijn ook regelmatig horloges inclusief doos, papieren en nfc tags te zien. Op de een of andere manier voelt het als of een scam of als replica’s. De eigenaar van het account zegt ook een winkel in Jakarta te hebben. Verder heeft ie geen site en verloopt de verkoop voor via Instagram. Heeft iemand ervaring met dit account?

Als ze Rolexen aanbieden voor 129 euro, dan is het inderdaad geen origineel.

Heb het ff opgezocht : er staat geen ‘duur’ horloge tussen. Enkel middenklassers, die inderdaad gebruikt zijn. Denk niet dat dit replica’s zijn.

Anyway, je wil wat kopen?

Geen ervaring. Maar zou uit ervaring toch dichter bij huis zoeken mbt belastingen.

1 like

Er staan ook wat duurdere bij, zoals Breitlings. Toevallig een model dat ik zoek. Maar ga uiteraard niet zomaar bestellen. Waarschijnlijk helemaal niet, maar ben wel nieuwsgierig naar eventuele ervaringen.

De kans dat je iemand op dit forum vind, met ervaringen met een Instagram account wat horloges vanuit het verre oosten verkoopt is ( op jetco na ) nihil.

Ik zou het lekker dichter bij huis zoeken, Breitling zijn niet zo moeilijk te vinden.

Als je daar een horloge koopt gaat er nog dik belasting overheen en alle ellende om hem hier te krijgen.

3 likes