Toch vreemd dat er op technisch gebied niet meer mogelijk is met kleur. Zou het niet geinig zijn als er wijzerplaten en bezels zouden zijn die instelbaar zijn qua kleur? Met name de bezel zou toch een (led/LCD) verlichting kunnen hebben die je kan aanpassen aan je kleding of stemming? Zelfs relevante info zou afleesbaar kunnen zijn in de bezel, wereldtijden, diepte, hoogte etc. Noemen we de lunette gewoon Lume-nette?
Ik vind sowieso de lumen van de Steinhart’s echt supermooi, vooral die van de Nav.B Chrono’s.
Los van het feit dat meerkleurige lumen (nog) niet mijn smaak zijn, is het opzich best een markant horloge dus past daar prima een meerkleurige lumen in.
Nou, ik heb er geen kermis of kerstboomproblemen mee. Vind het wel leuk staat voor erbij/de variatie.
Vind het wel functioneel, als de subwijzers een andere kleur hebben. Of dat de lume van de minutenwijzer overeenkomt met de lume op de bezel. Precies zoals Steinhart dat heeft gedaan. Zou het ook fijn vinden als er lume zit op de indexen van de bezel.