Kerstcadeau voor vriendin

Geheel in tegenstelling tot de kameraden hierboven; ik zou zeggen NIMMER zelf laten kiezen :wink: Je kent haar voorkeuren en daar voldoen ze beiden aan. Gewoon verrassen en daarna enorm hopen dat het de goede keuze is. No guts no glory toch? :grin:
En als ze het toch niets vindt, ruilen en even goede vrienden!

2 likes

Draagt ze hem voor de mooi? Kies dan gerust een quarts, anders gaat ze zich irriteren aan iedere keer opnieuw opdraaien met als gevolg dat ze hem niet meer snel gaat dragen…

Gaat het verder dan enkel mooi, wil ze wat meer, dan een automaat…

Voor de mooi. Ze geeft niets om een automaat. Ik echter wel😁

Dat is evt. nog een optie. Draag zelf ook Tissot en dat vind ik een mooi merk.

2 likes

Misschien de blauwe Tissot pr100?

1 like

Dat is ook een fraaie, ik heb die toevallig zaterdag gepast. Ben je er tevreden mee (dit specifieke model)?

Als het niet haar enige horloge is, en ze soms wisselt, zou ik zeker een kwartshorloge kiezen. Vrouwen hebben er in het algemeen een hekel aan, als ze niet een horloge kunnen omgespen en er gelijk mee weglopen.

2 likes

De Seastar is een genot om te zien en te dragen. Ben enige tijd opzoek geweest naar een duiker tot dit budget. Leuke exemplaren gezien maar nooit helemaal enthousiast geworden totdat ik dit mooie exemplaar in de etalage zag staan. Mijn zoektocht was hiermee beëindigd :ok_hand:

1 like

Dank voor de toelichting. In een ander topic had ik om advies gevraagd, met een vergelijking van diverse modellen, waaronder deze Seastar. Vandaar mijn vraag.

Voor de dames altijd gaan voor een Quartz. Qua look is de onderste imho het mooist. Succes met de keuze!

1 like

Mijn vrouw is van gedachten veranderd. Ze keek naar mijn automaat en zei: “dat is toch wel mooi hè, het hoeft niet persé een blauwe wijzerplaat te hebben”. Ik ben enthousiast geraakt van deze Tissot Railway T086.207.11.031.10 Wie denkt dat een dame van 28 lentes jong hier heel blij van wordt?


1 like

Als ze een horloge kan waarderen, lijkt mij dat niet mis te kunnen gaan! Ik zeg doen.

1 like

Vriendin?
Vriendin waarmee je door wil?

Indien ja:

Niks horloge
Een ring met steen, minimaal één maandinkomen, en haar ten huwelijk vragen!

4 likes

Mijn vriendin…mijn vrouw?
Vriendin een blauwe, vrouw een witte.

1 like

…of toch een blauwe horloge… :roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Tja…wat is een maandinkomen?

1 like

Het is nog geen kerst dus nog steeds ruimte voor veranderingen.

Dat is zo mooi, voor iedereen anders maar toch ook evenveel…

2 likes

Mooi gezegd!

1 like

En, @StefanW1 , wat is het geworden?