Kerstdiner welk horloge dragen we

22 likes

Oh damn. Nee, had ik inderdaad niet gezien. Ik plaats ook weer eens flauw grapje zeg. Ik zal mijn post verwijderen als er nog tijd is, en biedt bij deze mijn excuses aan aan @riddler. Het was echt niet meer dan een flauwe grap (het eerste dat, als Helmonder zijnde, in me opkwam toen ik je vraag zag), en niet een trap na of zo. Super naar dat jullie dit hebben meegemaakt.

5 likes

Ik denk dat iedereen dat wel begreep :joy: :+1:

3 likes

Was uitleg genoeg :joy::joy:

4 likes

Ik vind het eigenlijk jammer van zo’n mooie plaat dat er dan subdials op zitten :joy:

1 like

Voor mij zeker deze; vandaag ook overigens. Kerstmis in Aachen. Groeten van Klokkengek. :+1::slightly_smiling_face:

22 likes

De kleding die ik ga dragen is bekend. Zou deze Oriƫnt Mako XL het plaatje compleet kunnen gaan maken?

14 likes

Die mis ik nog wel eens…

Schitterend ding.

27 likes

Misschien een onpopulaire mening maar ik denk niet dat ik een horloge ga dragen op kerstavond, het samenzitten met familie en vrienden in een leuke sfeer, niet bepaald een moment waar ik dan ineens geconfronteerd wil worden dat het tijd is om te vertrekken :sunglasses:

1 like

Geen probleem !
Kan wel tegen een grapje!,

1 like

Die subdials hakken de boel inderdaad wel een beetje in stukken, maar ik vind hem prachtig zo.:heart_eyes:

1 like

Denk dat het deze wordt. Maar mogelijk bedenk ik me nog.

8 likes

Geen twijfel hier, het wordt deze:

:sunglasses:

13 likes

Ja zonder twijfel, maar zonder de dials zou ik hem ook wel eens willen zien…

Ja zonder twijfel, maar zonder de dials zou ik hem ook wel eens willen zien…

1 like

Google maar eens op Tissot Antimagnetique, dan zul je zien dat die inderdaad bestaan. :wink:

Poh mooi ding…

1 like

20 likes

Deze natuurlijk, kleurt ook nog eens mooi bij de boom :smiley:

46 likes

Met kerst vind ik contact met familie en vrienden net even belangrijker dan een horloge.
Ik zie het wel wat ik dan draag.

Fijne dagen :+1:

3 likes