Kerstdiner welk horloge dragen we

De Glycine gaat om met kerst, is lekker plat met nog geen 10.6 mm dus mijn mouw van het overhemd valt daar mooi overheen.

7 likes

8 likes

Voor mij deze.

Fijne dagen straks!

9 likes

Leuke alle reacties!,
Dank daarvoor!,

1 like

Even mijn wellicht onpopulaire mening. Ik heb altijd een beetje moeite met de ā€œik vind met kerst andere dingen belangrijker dan horlogesā€-reacties. Het een sluit het ander toch niet uit?!

We zijn toch een horlogeforum waar we slap ouwehoeren over horloges??
Zo snap ik ook niet dat je geen horloge draagt omdat het gezellig is o.i.d.
Ik draag horloges omdat ik ze erg mooi vind en er van geniet ze te dragen. Ik kijk er absoluut niet de hele avond op, misschien zelfs helemaal niet. Denk ook niet dat ik minder gezellig ben of vd avond kan genieten als ik een mooi horloge draag.

30 likes

Helemaal mee eens :+1:t2:

1 kerstdag de 36mm En 2 kerstdag de 41mm

14 likes

Zou je het niet omdraaien?
Op eerste kerstdag heb je nog veel trek / ruimte (lees 41mm) en op tweede kerstdag zit je met moeite die schoenzooltjes :mans_shoe: van de gourmet weg te hakken (lees 36mm). :sunglasses::+1:

2 likes

Waarom die, en waarom geen twijfel mogelijk?

1 like

Deze natuurlijk:

34 likes

Past prima bij de boom en de versieringen!

28 likes

Wauw. Die is mooi zeg. Dat is een goede Na!

1 like

De Suunto D4 op weg naar Bali…:sunglasses:

5 likes

De linnen dial vind ik erg mooi Ʃn deze is nog niet eerder aan de beurt geweest met de Kerst :slight_smile:

1 like

Dank je Clim! Toch laat ik hem binnenkort weer gaan, in 1 veiling 2 x raak (onverwacht). De andere is een weekdater en die houd ik waarschijnlijk.

Welke gaat bij jou om met kerst?

en

17 likes

Dat wordt jou oude seamaster kan ik je vertellen.

1 like

Vintage!

6 likes

Deze 2!

20 likes

Ik denk dat het deze gaat worden…

22 likes