Kerstdiner welk horloge dragen we

Gisteren kerstdiner met mijn vriendin gedaan. Ik had mijn Oris om. Want die had ik die dag opgehaald van de reparatie.

1 like

Kan hem echt niet missen, heb nachtdienst.

Gisteren, vandaag, morgen en overmorgen… Veel kerstfeesten maar steeds de Breitling om :blush:

7 likes

Deze…

23 likes

18 likes

Deze misschien wel

14 likes

Dat wordt deze.

12 likes

13 likes

Wat mooi dat het logo subtiel in de dialrand is gegraveerd! Is dat bij meerdere rolexen het geval?

2 likes

Is zeker mooi👌🏻 Is volgens mij bij de nieuwere Rolexen standaard. Correct me if I am wrong, mannen.

1 like

Deze maar. Panerai scuderia Ferari

7 likes

Deze…Rolex OP

28 likes

10 likes

Kerstavond :hugs:

12 likes

:star_struck: Een van mijn forum favorieten. Maar goed dat ik niet bij je aan de kersttafel zit :wink:

ik neem mijn hele collectie mee. Even “horloge-bijkletsen” met @Pjotr1

4 likes

Ik wou al een heel verhaal erop gooien maar je was me voor :ok_hand:t4:

Een horloge is een sieraad. Dus draag het dan gewoon.
Net als dat geouwehoer dat het op een bruiloft niet hoort :nauseated_face:
Het is toch mooier om wat om je pols te hebben dan helemaal niks ?Met je mooie pak…

Maar weer on topic :
Nu op kerstavond een Vostok, want ik lig op de bank V.I. te kijken.
Morgen tja…met zn tweetjes thuis, tafel vol home-made sushi , dus euh…ik denk deze omdat dat een cadeau was :
fb0e5335a65b03bd490855a8c9efa0590cdd80c4_1_375x500

Tweede kerst ( wat schoonfamilie ) 100 % deze :

d7e1f07e607db3648d845e11e7428c8600acc26d_1_666x500

Waarom ? :laughing: hah…domme vragen schijnen niet te bestaan, maar deze is toch niet zo slim.

14 likes

Dank voor je compliment. Zou vast goed komen hoor. :joy:
Maar jouw Tollet mag er ook wezen. :+1:

Prachtig!

Hier moet de hele dag gewerkt worden beide kerstdagen. Normaal zou dat dan de G-shock worden, maar misschien ga ik voor de gelegenheid toch maar op chique :sunglasses:

9 likes

Met de Kerstdiners komt mijn poepie om. Ook om de doelen aangeschaft zoals speciale evenementen, iets gewonnen, een opening, trouwerijen, etc.

6 likes