Kerstkado (horloge) voor mijn vrouw, ideeen?

Vrouw: Wat kost een Rolex met zo’n geribbelde bovenkant in dat mooie blauw.

Ik: nou tussen de 5 en 8 duizend euro.

Vrouw: laat maar zitten dan

Kortom het horloge virus is een beetje aangewakkerd bij mijn vrouw.
Ik mag inmiddels mijn ding doen en ze kijkt niet snel meer ergens van op qua horloges.
Nu wil ik haar aankomende kerst een horloge kado doen.

Nu kom ik er zelf alleen totaal niet uit! Hebben jullie ideeen?

Wat vind ze leuk:

• Rolex Datejust
  • fluted bezel
  • rosé kleur
  • duikers vind ze te grof
  • zo’n leuk zwevend wijzertje
  • dunne kast

Nu ken ik de diverse hommages aan de Datejust. Maar eigenlijk zoek ik gewoon een mooi horloge, het liefst met een eigen design met een budget van max 900 a 1000 euro.

2 likes

Een vintage tudor oysterdate? Die komt heel erg in de buurt van een datejust.

5 likes

Is deze Hamilton Railroad misschien wat voor haar? Voldoende eigen smoel en “girlie”, automaat, niet zo mega groot ook.

http://www.hamiltonwatch.com/collection/american-classic/american-classic/railroad-lady-auto/h40405121-american-classic-railroad

Erg leuk deze zoektocht!

5 likes

Gewoon deze! :point_left:

1 like

Ik dacht ook meteen aan Hamilton, deze bijvoorbeeld in mooi blauw en zonder diamantjes geneuzel (ik ken jouw vrouw natuurlijk niet maar daar zou ik bij d mijne niet mee aan hoeven komen haha)

Type H32315141

5 likes

Oh ja blauw stond erbij:) die is ook erg leuk!

3 likes

Zou ze deze Tag Heuer mooi vinden wellicht?
Met 29mm een mooi formaat, en ook met secondewijzer :wink: Officieel een duiker maar ligt vrij plat op de pols. (En binnen je budget)

5 likes

Waarom dan niet gewoon 'n Orient Datejust?

5 likes

Kijk even naar mijn Tudor die hier te koop staat!

Rolex case met 14K gouden fluted bezel!

4 likes

Die zou ik dus kopen, meteen.

2 likes

Ook mooi… met een echte coaxiaal onboard

1 like

Mss dat je ook de leeftijd (range) van je vrouw kan doorgeven.
Nu komen er vooral bejaarde dames klokjes voorbij :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Mijn vrouw (midden 30) zet me het huis uit als ik hier mee aankom :grin:

4 likes

Een nieuwe stofzuiger, één van mijn bijdrages vorig jaar aan de kerstsfeer in huize GMTplus1, kan ik je niet aanraden als cadeau…

13 likes

Hahaha een stofzuiger. Nee laten we dat maar niet doen!

Ze is trouwens 28… ik vind die tudor erg mooi, maar als ik mijn vrouw in schat vind zij die Hamilton mooier. En die Hamilton had ik nog niet gezien.

Top!! Bedankt voor de reacties. De Hudsons Bay verkoopt Hamilton, ik ga daar aankomende week even kijken.

Ik hou jullie op de hoogte :smile:

1 like

Past ook mooi op een vrouwenpols :wink:

2 likes

Die is inderdaad ook erg leuk!

1 like

Welke Hamilton, de blauwe?

1 like

Zoals @ElChueco al zei: de Oriënt datejust, als ze de Rolex mooi vind, dan vind ze deze vast ook mooi

1 like

Allemaal leuke modellen, maar heeft je vrouw ervaring met automatische horloges?
- want 95% van de dames (ook zij die geïnteresseerd zijn in horloges) vinden quartz toch wel véééél handiger -

2 likes

Ja dat realiseer ik me ook, leuk die zwevende wijzer totdat ze hem iedere week 2x moet goedzetten. Ik weet nog niet of ze hem echt dagelijks gaat dragen.
Gelukkig ben ik voor mijn doen vroeg dit jaar Haha. Duurt nog een paar weekjes voor het kerst is