Vrouw: Wat kost een Rolex met zo’n geribbelde bovenkant in dat mooie blauw.
Ik: nou tussen de 5 en 8 duizend euro.
Vrouw: laat maar zitten dan
Kortom het horloge virus is een beetje aangewakkerd bij mijn vrouw.
Ik mag inmiddels mijn ding doen en ze kijkt niet snel meer ergens van op qua horloges.
Nu wil ik haar aankomende kerst een horloge kado doen.
Nu kom ik er zelf alleen totaal niet uit! Hebben jullie ideeen?
Wat vind ze leuk:
Rolex Datejust
fluted bezel
rosé kleur
duikers vind ze te grof
zo’n leuk zwevend wijzertje
dunne kast
Nu ken ik de diverse hommages aan de Datejust. Maar eigenlijk zoek ik gewoon een mooi horloge, het liefst met een eigen design met een budget van max 900 a 1000 euro.
Ik dacht ook meteen aan Hamilton, deze bijvoorbeeld in mooi blauw en zonder diamantjes geneuzel (ik ken jouw vrouw natuurlijk niet maar daar zou ik bij d mijne niet mee aan hoeven komen haha)
Zou ze deze Tag Heuer mooi vinden wellicht?
Met 29mm een mooi formaat, en ook met secondewijzer Officieel een duiker maar ligt vrij plat op de pols. (En binnen je budget)
Mss dat je ook de leeftijd (range) van je vrouw kan doorgeven.
Nu komen er vooral bejaarde dames klokjes voorbij
Mijn vrouw (midden 30) zet me het huis uit als ik hier mee aankom
Allemaal leuke modellen, maar heeft je vrouw ervaring met automatische horloges? - want 95% van de dames (ook zij die geïnteresseerd zijn in horloges) vinden quartz toch wel véééél handiger -
Ja dat realiseer ik me ook, leuk die zwevende wijzer totdat ze hem iedere week 2x moet goedzetten. Ik weet nog niet of ze hem echt dagelijks gaat dragen.
Gelukkig ben ik voor mijn doen vroeg dit jaar Haha. Duurt nog een paar weekjes voor het kerst is