Kerstkeuzestress!

Allereerst: een fijne kerst allen, geniet ervan!

Graag jullie mening/overtuiging over een shortlist die ik heb gemaakt, ik ben aan het oriënteren voor een nieuw/gebruikt horloge, te weten:

-Tudor Pelagos 25600TN (nieuw)
-Omega Planet Ocean 39,5mm (demo)
-Omega SMP Bond 50 years edition (gebruikt)

Een sportmodel Rolex voor maximaal 6K is helaas een utopie, dus deze hou ik even buiten beschouwing.

Wat is jullie keuze en wat maakt de doorslag voor deze keuze?

3 likes

Explorer?

Maar van het lijstje dat je hebt gemaakt zou ik voor de planet ocean gaan denk ik

1 like

:point_up_2:

Dit. :+1:

1 like

:dizzy_face: :ok_hand:

1 like

Explorer en Air King zijn amper meer dan 6k dus je zou dat kunnen proberen.

De Pelagos valt voor mij af: totaal niks met dit model.

De Planet Ocean en de SMP vind ik zelf heel moeilijk. Ik heb een PO en ik wil er een SMP naast. Misschien zou ik niet voor een limited edition Bond model gaan, gewoon omdat ik denk dat ik dat snel beu zou worden. Ik zeg hier meteen bij dat ik best wel een fan ben van de Bond franchise, maar dit niet meteen op m’n horloge moet zien staan.

1 like

Bond! Heb hem zelf gehad en een mooi horloge voor die prijs. Plus je hebt staal en rubber

1 like

Tudor Pelagos of Black Bay, die oystercases zijn prachtig.

Waarom inderdaad niet naar een mooie Explorer I kijken?

Een Oyster Perpetual 41 zou ook prima kunnen, zijn ook prachtig. Zitten in de buurt van de 5k zelfs :wink:

2 likes

Met de Explorer heb ik niets, deze valt af.
Misschien ook omdat ik vroeger altijd 16610 heb gedragen en een zwak heb voor duikers.

Pelagos!

1 like

Maar voor het geld van een OP kun je echt vele leukere horloges krijgen ipv een instap Rolex. Planet Ocean is ook gaaf

2 likes

Ik denk de PO, maar Alles hangt af van het draagcomfort.

1 like

Zeker waar. Planet Ocean is ook mooi! Is net wat je wil.

2 likes

Voor mij dikke streep door die bond, kan je als volwassenen mijn inziens niet dragen.

Tudor pelagos 2dehands 2 liner…

2 likes

2 liner heeft ETA.
4 liner in house, dat heeft meer mijn voorkeur :wink:

Deze natuurlijk. Je moet wel van titanium houden… de clasp is van staal trouwens.

Succes!

2 likes

Ja dat snap ik, ben dan ook voor de ETA, op die nieuwe staat zowat een bijbel tekst :grin:

1 like

Hahaha! Ik vind die lap tekst dan wel weer wat hebben.

De Bond valt af, dan zou ik wellicht voor normale SMPc gaan.
Of de oldschool laatste serie (pre-keramisch) met golfjes in de wijzerplaat.

Ja mijn verhaal met smp zit zo,ik wist niks van bond watch en had een smp met golfjes, kom langs een film met bond,zie een laser straal uit een soortgelijk horloge komen, volgens mij sneed die een gat in het ijs oid?

Dag er na smp in blauwe gedeelte gezet, wat een afknapper :rofl:

Later ceramische gehad ook, maar nee was hem toch niet…

1 like

Pelagos 4 liner met manufactuur uurwerk, ben zelf voor de blauwe gegaan…

1 like

De Pelagos, en als je heel erg graag een Rolex wil. Kun je kijken voor een van de twee Explorers.
Ps er staat een Pelagos in het blauw, als je er eentje zoekt met de kop er af…

2 likes