Kerstverhaaltje... (restauratieverslag over een verwaarloosd horloge)

Geweldig verslag weer Koen…indrukwekkend zoals altijd en een prachtig resultaat :ok_hand:

1 like

Indrukwekkend, Koen.
En natuurlijk fijne feestdagen.

1 like

Heerlijk leesvoer voor een rustige 2e Kerstdag. Dank voor het verslag en de schitterende foto’s. Weer een beetje wijzer geworden.

1 like

Altijd mooi om te lezen. Als ik dit zie krijg ik zin om zelf eens zo’n horloge te demonteren en natuurlijk weer te monteren tot een werkend horloge :blush:

2 likes

Koen, prachtig verslag. Mooi dat je de moeite neemt om alles uit te leggen. Duidelijke foto’s ook.

1 like

Beste Koen,
Prachtig om te zien hoe je dit oude beestje weer een nieuw leven hebt gegeven.

1 like

Echt een leuk verslag koen, ga zo door! ik heb er echt van genoten!! Mooi om te zien dat je zo’n horloge nieuw leven in blaast.

1 like

Dank je wel Koen, voor dit prachtige verslag. Heerlijk om te lezen. Leerzaam en prachtige duidelijke foto’s. Ga alsjeblieft in 2018 hiermee door! Een super goed jaar gewenst.

1 like

Erg leerzaam, duidelijk geschreven, vernederende foto’s en vreselijk leuk om te lezen.
A job well done Koen, I tip my hat !

1 like

? Das toch zielig voor Koen? Ik neem aan een grap van de woordvoorspeller op je telefoon… Zal wel verhelderend moeten zijn neem ik aan. Want dat was 't!

2 likes

Woordvoorspeller…Komen de grootste ruzies van :rage:
Dank voor de opmerking. De juiste term is natuurlijk: VERHELDERENDE :grin:
Koen verdient een rectificatie, bij deze!

2 likes