kesj

Gister mijn Rolex Oysterdate Precision verkocht aan @kesj.

Vorige week ben ik bij wijze van service bij hem langs geweest zodat Rick hem kon passen. Dat bezoek werd al snel erg gezellig.

Gister ben ik wederom langs geweest nadat Rick definitief de knoop had doorgehakt dat het toch echt de Rolex moest worden. En wederom super gezellig gebabbeld onder het genot van een kop koffie.

Kopen of verkopen is met deze sympathieke vent zoals iedere deal zou moeten gaan. Gezellig, gemoedelijk en oprecht.

Dank Rick voor de prettige ervaring en we houden zeker contact!

2 likes

Net een mooie deal gemaakt met Rick @kesj

Contact met Rick was heel relaxed en net een halve avond zitten kletsen en ondertussen nog even een horloge verkocht. Je krijgt er, naast wat zakgeld dus ook een fijne avond voor terug :slight_smile:

Kortom, dikke aanrader om zaken mee te doen.

1 like

@kesj heeft mijn Breitling gekocht. De deal was snel rond en vandaag bij een Mac afgesproken en face to face de deal afgehandeld.
Rick is een betrouwbare en prettige koper👍
Leuk je ontmoet te hebben en veel plezier van de Colt Rick!

1 like

Rick bood mijn zijn Squale 1521 aan naar aanleiding van een zoekopdracht die ik hier op HF had uitgezet. Na wat heen en weer praten en onderhandelen zijn we eruit gekomen. De communicatie verliep vlot, helder en prettig, en ik heb Rick ervaren als een betrouwbare verkoper. Bedankt voor de leuke deal!

2 likes

Aan het begin van de vakantie heb ik aan Rick (@kesj) een horloge verkocht en tot vandaag in bewaring gehouden. Kreeg paar weken terug meteen het geld op de rekening, dat ging vlot net zoals de communicatie enne … een leuke kennismaking zojuist! Voelde meteen vertrouwd. Beide helaas geen gelegenheid voor een bakkie door wat naweeën van de vakantie en het tijdstip. Volgende keer nemen we wat meer tijd.

Rick, dank je wel voor een leuke deal en héél veel (draag)plezier met je nieuwe aanwinst!

Ook dit was weer een vijf sterren ervaring.
:star::star::star::star::star:

1 like

Een Squale verkocht aan Rick.
Aangename communicatie en alles snel geregeld.

Prettige ervaring met dit HF-lid. :+1: :+1: :+1:

1 like

Zojuist een leuke ruildeal gemaakt met Rick. Leuke ontmoeting en fijne kennismaking.

Wat mij betreft een 5 sterren ervaring en voor herhaling vatbaar.

Rick veel plezier met de Bulova, ik geniet inmiddels van de Yema!

1 like

Een horlogebandje verkocht aan @kesj
Dat is op zich niets bijzonders behalve dat PostNL er twee weken over gedaan heeft.
Uiteindelijk goed gekomen en tussendoor leuke pb wisseling.

1 like