Ik kijk elke dag naar dit prachtige horloge die als grote foto boven mijn buro hangt en als achtergrond op mijn laptop staat. Maar aan mijn pols krijgt hij momenteel minder draagtijd vanwege te veel concurrentie met andere horloges. Hij moet niet weg, maar misschien krijgt hij bij iemand anders meer draagtijd.
Het betreft hier de Terra in Motion van Stefan. Het welbekende model met de prachtig uitgevoerde 3D wereldbol. Deze uitvoering heeft een mooi gedecoreerd (frosted) uurwerk aan de achterkant en aan de voorkant een custom uurring en een handgehamerde (zie de laatste foto; je wilt denk ik niet weten hoe veel tijd hier in is gaan zitten) dial. Enig in zijn soort in deze uitvoering zo ver ik weet.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model: Ketelaars Terra in Motion
Diameter: 42mm
Leeftijd: januari 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2022
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set. Komt met de Ko struisvogel band waarop hij geleverd is. Deze heb ik zelf niet gebruikt, dus is nog als nieuw. Dit is een andere band dan op de foto staat.
Verzendkosten of afgehaald: sterke voorkeur voor afhalen.
Conditie (krassen, werking etc): in zeer goede staat. Wat draagsporen op de gesp, maar voor de rest zie ik enkel wat kleine veegjes.
Soort uurwerk en kaliber: ETA6497_E1 – Manual winding
Vraagprijs:7000
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.