Keurige deal Casio GA-2100-1AER . Mod metalen bezel en band is na aankoop

De Casio GA-2100-1AER | G-SHOCK is nogal lastig verkrijgbaar in de uitvoering met de zwarte witte wijzerplaat. Sta hiervoor al een aantal maanden in de wacht tot @w2then
hem te koop aanbod vanwege iets te groot voor de pols! Na een keurige en plezierige transactie kwam het horloge keurig verpakt op zijn nieuwe huisadres alwaar hij iets veranderd is qua uiterlijk omdat ik de metalen case al enige tijd had thuis liggen. (tevens de reden waarom deze uitvoering lastig verkrijgbaar is.

Ik sta nog steeds in de wacht voor het horloge dat ik een paar maanden geleden gekocht heb. Deze zal ik na aankomst ook te koop aanbieden zonder hem te gebruiken.

@w2then Bedankt voor de plezierige transactie. Van deze klok ga ik veel plezier hebben.

20200917_182205|225x500

4 likes

Veel plezier ermee :smile:!

1 like

Gefeliciteerd !
Stoer horloge !

1 like

Heel gaaf,

Bewust voor een GA gegaan met zwarte plaat en witte indexxen, en niet zwart/zwart?

Ik kreeg vanuit de winkel waar ik het horloge ook had besteld het zwart zwarte model opgestuurd.
Hoewel zeker een mooi horloge vond ik het lastig aflezen maar eerlijk is eerlijk, Ik had mijn zinnen sowieso gezet op het zwart witte exemplaar.