Keuze bruiloftshorloge

Dan zou ik voor deze gaan 38 mm, plat en klassiek, hoort bij deze onvergetelijke dag vind ik.

En kost minder houd je nog geld over voor deze onvergetelijke dag :two_hearts: :+1:

8 likes

Net even de website bekeken, prachtige horloges, en bovendien betaalbaar.
Wel jammer van die Engelse benamingen bij een Japans merk: “Royal Smith” en “Old Smith”. Dat had wat mij betreft ook anders gekund.
Jij hebt er zelf geen, toch Arjen?
Ik vermoed trouwens dat die compacte 35mm-modellen niet echt mijn ding zijn maar ik zie dat sommige modellen ook in 38mm worden aangeboden.
Ik ga me eens wat verder verdiepen in het merk, leuk!

1 like

Een ingetogen horloge waarvan de kleur wijzerplaat zilver of wit is. En op een leren bandje in de kleur die overeenkomt met de kleur van jouw schoenen.

1 like

Een mooie JLC reverso.
Meer moet dat niet zijn. :innocent:

1 like

Ik zou zelf een vintage Omega Seamaster of iets dergelijks kiezen.

1 like

Ik stap zelf ook in het huwelijksboortje in Juni '26 en zoek eigenlijk iets met quasi dezelfde eisen! Ik ga dit topic’je lekker volgen.

Proficiat met je voorgenomen huwelijk!

Kijk zeker eens naar een Baltic MR01 :slight_smile: Prachtig horloge met leuk microrotor werkje!

5 likes

Wellicht een Omega De Ville Prestige? Deze komt in de buurt van je eigen voorbeelden, maar is tweedehands (of vintage) al te vinden binnen de prijsklasse van €2.000. En aan klasse doet hij zeker niet onder. :wink:

1 like

Graag gedaan,
realiseer je goed dat het nadrukkelijk niet de bedoeling is op om een bruiloft met zoiets als een horloge rond te lopen.

1 like

Eens,
het is inderdaad niet de bedoeling om te gaan lopen opvallen met een duur horloge.
en evenmin hoort een telefoon op een dergelijke prachtige gebeurtenis thuis, idd ook niet in de broekzak.

1 like

geld overhouden zit er toch niet in… gok dat de aanstaande bruid er vast wel een plekje voor kan vinden…

1 like

Dat is in iedere geval beter dan trouwen met een ‘Junghans’ om je pols. Nog voor de toast staat je vrouw dan al met een ander te bekken achter de champagnetoren.

15 likes

:rofl: :rofl:

1 like

hier ga ik eens naar kijken, bedankt voor de tip

1 like

Als we toch met tradities bezig zijn, dan betalen de wederzijdse ouders de bruiloft etc. Dus bruid en bruidegom houden geld over…

alle tradities gaan duidelijk de deur uit bij onze bruiloft…
Hier is helemaal geen sprake van

1 like

Kijk uit hé @Arnout86 , de trouwpolitie komt je halen! :oncoming_police_car:

Wat suggesties:

https://www.chrono24.nl/iwc/portofino-automatic--id42988515.htm?searchHash=5e1c9e56_OTETVp&pos=13

6 likes

Top, lekker jullie eigen dag van maken. Ons is dat goed bevallen. En iedereen heeft ervan genoten. Ook van de lol die ik had met mijn horloge - en die ik aan mijn getuigen heb gegeven (zelfde merk). :partying_face:

12 likes

Alvast gefeliciteerd! je kan het ook anders aanpakken, Amerikaans dan: something new, something blue, something borrowed…
Ik weet niet wanneer één en ander gepland is maar tzt zou je ook een mooie GS mogen lenen, mits die dan nog niet verkocht is… Woonde je ook niet in Zeewolde?

9 likes

Maar dan ben je in ieder geval op een redelijk goedkope manier van je vrouw af :rofl:

1 like