Mijn quest voor een dresser heeft zoals gewoonlijk bij elke nieuwe aankoop slechts enkele dagen geduurd. Ik verdiep mezelf meestal kort in een type horloge en sla dan vaak in een impuls toe.
Ik heb me nu in elk geval wel laten beïnvloeden door het forum wat me zeker geholpen heeft. Iedereen die gereageerd heeft op mijn oproep hier bedankt voor de reacties en opties:)
Inmiddels heb ik mijn Black Monster 2e gen en mijn Solar SSC021 verbannen uit mijn collectie. De BM omdat ik onlangs de Baby Tuna heb gekocht en ik ook een Orange monster 1 gen heb. Met de Solar heb ik nooit echt een klik gehad en als vakantiehorloge zal ik eerder 2 weken mijn SKX007 dragen dan de Solar.
Mijn belangrijkste motivatie om deze 2 klokken weg te doen is dat ik ervoor wil waken niet teveel horloges in mijn doos te hebben. Zonde als er klokken bij zitten die ik toch niet draag en op de tweede plaats om budget vrij te maken voor iets nieuws.
Naast mijn 3 overgebleven duikers dan nu dus een dresser!
Bij mijn laatste aankoop (Tuna) werd ik opmerkzaam gemaakt hierop. Een mooie Orient 27007 wit, maakte mij nieuwsgierig. Mooie prijs en een mooie klok.
Uiteindelijk na een orientatie-fase is mijn keuze gevallen, niet op de Orient wat ik nog steeds overigens een mooie klok vind, maar toch weer op een Seiko.
Om de spanning er nog even in te houden zal ik dinsdag de foto’s van mijn nieuwe aankoop op het forum laten zien en uiteraard bekend maken wat het is geworden.
Ondertussen is het misschien leuk om jullie te laten speculeren over mijn aankoop, haha. Alleen de verkoper van deze prachtklok op dit forum vraag ik om zich hiervan te weerhouden. Maandag ga ik dit klokje namelijk bij hem ophalen.
Raden maar zou ik zeggen! (Dit is overigens geen prijsvraag :))