Keuze eindelijk gemaakt: Longines HydroConquest Auto

Allen,

Na een tijdje wikken en wegen ( zie hier
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1818692,1818692#msg-1818692/
) heb ik vorige week zaterdag eindelijk de knoop doorgehakt, en ben ik een nieuw horloge gaan kopen. Het is geworden, met dank aan WesleyW, een schitterende Longines HydroConquest Automatic.

Ik vind het een prachtig horloge, met klassieke duikerselementen, maar toch een eigen ‘look’. Ik vind hem niet te groot, en niet te klein, eigenlijk perfect. Het is de 41 mm geworden. Nog even staan twijfelen tussen blauw en zwart, maar het is dus zwart geworden.

Moet nog wel even wennen aan de band: hij zit nu eigenlijk nét iets te strak, maar als ik er een schakel tussen zet en de schroefjes ‘strakker’ zet, is hij te ruim. Misschien nog een extra gaatje laten boren ofzo, boden ze ook aan bij de juwelier.

Thanks WesleyW en alle anderen natuurlijk ook,

Groet,
Lucas

Van harte met deze zwaar ondergewaardeerde duiker.
gr.
Han

Mijn beste,

Proficiat met deze diepzinnige verworvenheid.
Een prachtige Longines die je vele vreugdevolle tijden doet beleven!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik heb je eerdere topic nog eens helemaal door gelezen, ik vind dit echt een mooi horloge veel plezier ermee

Hele mooie duiker! Veel plezier er mee

Ik ben het helemaal eens met je opmerking… 't is een duiker met een eigen “smoel”… daarom… daarom vind ik em ook mooi… Elegante kastvorm, niet te opzichtige ring… kortom… klasse!.. ik wens je dan ook veel draag- en kijkplezier…

Gefeliciteerd!

Proficiat met deze prachtige duiker!! (tu)

Gefeliciteerd! En de groeten van zijn broertje :

proficiat!

Ik ben eigenlijk meer van de vintage horloges op het moment maar deze vindt ik toch wel erg mooi.

Veel draag plezier!

Hoi,

Mooie duiker van een mooi merk. Veel plezier er van!

Groet Tecco

Prachtig! Schitterende keuze…

Gefeliciteerd.
Ik ben ook erg tevreden met mijn Longines.

Prachtig! Alle drie hierboven. Ik ben zelf ook meer van de vintage, maar ik zou het geen straf vinden deze longines te hebben :slight_smile:

Ja, erg fraai, gefeliciteerd
Harold

Prachtig mooie niet schreeuwerige decente beschaafde duiker.
Erg gefeliciteerd.

groetjes Lenno

Goede keus Lucas, echt een mooi tijdloos horloge.

Er zijn voor de band trouwens halve schakels te krijgen (kopen), loop het volgende linkje maar eens door…

http://uhrforum.de/longines-hydroconquest-t19229

Je kunt ook even zoeken onder: halbes bandglied conquest

Het zou toch zonde om je nieuwe band te laten “verboren”…

Groet,
André D.

Dank voor alle leuke berichten!! Volgens mij heb ik een goede keus gemaakt :slight_smile:

Thanks Drew, super om te lezen van die halve schakels. Had juwelier wel kunnen zeggen… Zal eens kijken om zo’n halve te bestellen.

Zijn er ervaringsdeskundigen die weten hoeveel zo’n uurwerk mag gaan afwijken?

Gr. Lucas