Goede morgen allemaal. Even voorstellen, Mijn naam is Christel en ik ben op zoek naar goede informatie en advies ivm het kopen van een garmin horloge.
Ik wil graag een garmin vivomove luxe of style en eventueel een 3 of 4.
Ik ben er al een hele tijd naar aan het kijken maar ik kan moeilijk bij de juiste informatie komen. Als ik ze op Google wil vergelijken dan wordt er bv gezegd dat de ene geen nfc heeft een de andere wel. Ga ik dan weer naar de site van garmin dan staat daar dat ze wel nfc hebben…
Ik heb op dit moment een Michael kors smartwatch gen 4, maar ik wil liever naar de garmin. Dit omdat mijn horloge elke nacht moet worden opgeladen. Ik vind hem nog steeds mooi, maar het hybride idee trekt me meer aan…ook qua batterij verbruik.
U raad het al, uiterlijk is voor mij erg belangrijk en daarom wil ik niet een echt sport horloge.
Ik wandel, ren en doe aan wielrennen maar niet fanatiek.
Het zou fijn zijn als het horloge hiervan iets registreert en door zelf via de app regelde. Belangrijk is ook dat ik ermee kan betalen indien nodig.
Heb ik dan wel of geen Wi-Fi op de horloge nodig voor dit alles? Heb ik dan wel of geen gps nodig?
Welke zou voor mijn doeleinden en wensen de beste zijn?
Heeft iemand voor mij hierover advies of informatie?
Ps; voor mijn smartwatch heb ik altijd een horloge tic gehad. Dus naar de toekomst toe blijf ik ook na deze vraag hier graag actief