Keuze is reuze: UMF Ruhla 1062

Beste leden,

Omdat ik een aantal vintage DDR Ruhla’s heb, ben ik me gaan verdiepen in het modernere werk van Ruhla.
Uiteraard geen stoffig imago of gestanst uurwerk, maar een autokenitic uurwerk van Seiko-Epson.

Maar wat vinden jullie? Go of no go voor € 299,= (adviesprijs).
Als je het een no go vindt, wat is dan een mooi alternatief?
Als je het een go vindt, welke kleur dan?

13 likes

Leuk ding, ziet er zeker niet verkeerd uit :+1:

1 like

Je moet wel heel zeker van je zaak zijn, want dit is later aan de straatstenen niet meer te slijten. Vind er verder weinig van, wel soort van aardig.

2 likes

Ja er is menigeen aan het flipperen, ik koop iig om te houden en restwaarde zal mij jeuken.
Tuurlijk zijn er uitzonderingen daarop. Ik hoop iig wel dat je iets koopt omdat je het leuk vindt en niet met het idee om het weer door te flipperen :grin:

2 likes

Grappig ding hoor.
Ik vind dit de mooiste:

6 likes

Leuk ding alleen die band laat mij IJSKOUD.

2 likes

Mij ook, dat weerhoudt me ook wel een beetje. Een mooie leren band zou een heel ander zicht geven.

Leuk horloge maar niet onderscheidend… Mesh staat 'm goed.

1 like

Best heel leuk

Afwijkend van de massa wat mij betreft
Restwaarde zal weinig zijn, maar aanschaffen doe je voor jezelf toch

2 likes

De teal en espresso bruine plaat vind ik wel cool.

Precies dat, en ik koop een horloge omdat ik het mooi dat een mooi horloge vind. Niet omdat de rest van de wereld het een mooi horloge vind.
Zoveel mensen, zoveel smaken.

2 likes

Op zich niet onaardig, zeker die rode wijzerplaat heeft wel iets. Waar ik wel moeite mee heb is die lompe pusher op 2 uur- hadden ze dat niet iets subtieler kunnen oplossen?

Anyway, niet voor mij- maar veel plezier ermee alvast :wink:

1 like

Ik kijk er van op dat dat merk nu nog bestaat!
De grijze spreekt mij het meeste aan.

1 like