Keuze Rolex

Beste mensen,

Een tijdje terug mijn Sub en DJ verkocht i.v.m. bekende imagoprobleem. Begint het toch te knagen. Er moet er toch weer eentje komen, maar welke. De nieuwe DJ al gezien en gepast bij Schaap is echt super geworden. Massieve
band, supersluiting en geweldige wijzerplaten leverbaar. En de nieuwe GMT in st/gd is echt bizar mooi, met de zwarte maxi dial. Twijfel tussen de stalen en (rose)-geelgouden/stalen DJ. Vooral de rose/stalen met Oyster band is mooi, ziet er veel beschaafder uit dan het opvallende geelgoud. Of is het goud die 2000 euro extra niet waard ? Het lijkt mij leuk nieuwe ideeën en suggesties te horen. Als je zou kiezen voor een van deze 3 typen DJ, welke zou het dan worden? Misschien nog leuke wijzerplaat-ideeën ? Foto’s kan ik zelf helaas niet plaatsen…

Bij voorbaat dank,

groeten

als de dj niet te klein voor je pols is vind ik hem wel mooi , en staal / rose is natuurlijk een mooie combi al vind ik het vaak een belachelijk prijs verschil voor dat kleine beetje goud…

Ik sluit me qua formaat aan bij Seamaster en ik ga tevens mee met Roségoud/staal. Sjieke en rijke uitstraling met zeer gedistingeerde uitstraling…

groet, Wimster

Hij is duidelijk groter dan de oude(re) die ik had en de band blijft nog steeds 20 mm breed. Behoorlijk van formaat. Mijn pols is 17,5 cm, past perfect. Een dikke GMT 40 mm past ook goed. Dat rose is duidelijk zwaarder dan staal maar de nieuwe stalen is ook massief dus echt veel scheelt het niet. Die 36 mm kan nèt onder de manchetten van een overhemd.

groet

Welkom terug, bijna dan :slight_smile:

Je kunt het ook eens over een andere boeg gooien, wel eens aan een YachtMaster gedacht?
Iets minder opvallend, wel een platinum lunette en dial. Een DJ is persoonlijk mij iets te kaal.

De nieuwe GMT in Gd/St is idd mooi, daar zou ik dan voor gaan (als ik de polsen… en het geld had). (tu)

Vind de meeste nieuwe DJ modellen niet supermooi, maar kan ook zijn dat ik meestal ff moet wennen aan veranderingen. :wink:

Ik zou voor de DJ gaan in goud/staal. Prachtige combinatie. De nieuwe DJ vind ik erg fraai afgewerkt, zowel kast als band. Dat imagoprobleem is niet jouw probleem toch? Daarbij zie ik tegenwoordig net zoveel (zo niet meer) twijfelachtige figuren rondlopen met gevestigde merken als IWC en JLC…

Maar dan in goud staal dan he :slight_smile:

RJ

heren,

bedankt voor de tips. weet nog niet wat het gaat worden, neem nog een maandje of twee bedenktijd. Misschien toch gewoon de stalen. de nieuwe GMT heeft ook st/gd en komt er tzt ook nog wel een keer. die stalen met wijzerplaat “silver” zoals afgebeeld is echt geweldig, heb ik omgehad bij Schaap, maar dan met rode datum. Eigenlijk is die al zwaar genoeg, dus dat goud hoeft niet per se, maar het is wel chiquer natuurlijk. Maar die fotoshops van de stalen gmt zijn ook mooi, komen waarschijnlijk in 2008. De YM vind ik ook mooi, maar heb liever iets met de nieuwe sluiting. Kiezen ? je doet het niet voor je lol,haha…

groet