Keuze stress; tudor Black bay 41 of Seiko SLA021

De 031 de deur uit,:sob:.
Zou ik liever de mm200 wegdoen, de sbbn031 is ook een stap hoger.

1 like

Seiko!

1 like

Met andere woorden je zult dus bijv ook nooit een BMW of Mercedes willen kopen, want een instapmodel van deze merken zijn ook een fractie van de topmodellen die ze verkopen?!

1 like

Persoonlijk altijd de Tudor! Houdt wel rekening met een behoorlijke prijs voor een stalen band, had voorheen een Tudor Grantour op leer, wilde graag een stalen band, maar uiteindelijk niet gedaan aangezien die bijna €800,00 zou moeten kosten.

2 likes

Met die SLA heb je een enorme en vrij zware klomp staal aan de pols.
En ook nog eens bijna 16 mm. hoog (!)
Dat vind niet iedereen prettig dragen.
Draagcomfort is voor mij een belangrijke factor.
Dus voor daily zou ik de Black Bay kiezen.
En die kan ook prima op een mooi stukje leer.

2 likes

De keuze is gevallen op de Seiko, dinsdag kan ik hem ophalen. Dus bij deze is hij incoming😎

6 likes

Ik vind de Marine Master 300 meer horloge voor je geld. Mooi compleet pakket. Die Tudor is grappig maar komt alleen op nato. Net niet zeg maar.

2 likes

Nice. Congratulations :sunglasses: :+1:

1 like

:clap::clap::clap:

Denk idd de mooiste keuze.

1 like

Goede keuze, de mm300 is toch de Seiko die je uiteindelijk wil.:stuck_out_tongue_winking_eye:
Alleen de band is niet zo’n topper, maar bekijk het horloge eens hoe mooi de kast is, met een topkwaliteit grand seiko caliber wat tegenwoordig zie YouTube filmpjes, ook geweldig gedecoreerd is i.t.s.t. vroeger.
echt wel een stap hoger dan de Tudor, zelfs Rolex die weliswaar ontzettend goed zijn maar ook vrij eenvoudig, wat overigens geen nadeel hoeft te zijn.
Kortom als swiss made op de mm300 zou staan zou hij dubbel zo duur zijn.:joy:

1 like

Seiko!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!

1 like