Keuzestress, wat vinden jullie?

Is waterdicht tot 10 bar (100 meter)

Mijn beste,

De laatste in de rij.
De Union!!
Gewoon, omdat ik het een mooi horloge vind.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

De eerste en de laatste spreken mij het meest aan. Lichte voorkeur op dit moment voor de laatste. Maarja… smaken… smaken…

1 like

De laatste is voor mij verreweg het mooist.
De eerste 2? Tsja, ik heb niet zo heel veel met horloges die terugkijken.

2 likes

Sluit ik mij bij aan. Die Shorokoffs zijn kermishorloges. De rode UG vind ik leuk qua design maar dat roestrood zou mij na een tijdje vervelen denk ik. De zwarte met maanfase doet mij helemaal niks. De blauwe is mooi, klassieker maar veel rustiger. Langs de andere kant ook veel minder apart, standaard drie-subdial chrono.

Maar ja, enkel waterdicht is nogal weinig om op voort te gaan. Laat staan als zelfs dat een mag-maar-niet-moet is :slightly_smiling_face:

3 likes

Een paar JAAR over kunnen denken, en dan nog niet zeker zijn?

Dan zeker niet doen…
jun. '22

Ja, die vind ik ook wel mooi. alleen de wijzers staan me altijd een beetje tegen!

3 likes

Ook 10 ATM.

5 likes

Deze absoluut. Heeft alles en door eenvoud ken elke band

1 like

FTFY :innocent:

In alle ernst ik ben best wel fan van de meer gedurfde AS ontwerpen zeker tegenover de vaak nogal conservatieve ontwerpen die je bij de grotere merken typisch aantreft. De afwerking is ook echt van een hoog niveau. Maar uitgesproken wilt natuurlijk ook zeggen dat ze niet voor iedereen zijn.

2 likes

Ja, heb er ook wel al leuke van gezien. Maar die twee hierboven vallen daar voor mij niet onder. :grin:

1 like

Ben toch benieuwd wat de laatste Latijnse zin nu exact betekend. Puur uit nieuwsgierigheid :wink:

Scherp, heel scherp :+1: :slightly_smiling_face:

Mijn keuze valt op de donkerblauwe Union met de maanfase erop. Wat mij betreft de mooiste dial.

1 like

Ga je voor speelsheid (de Shorokhoffs en de bovenste Union), of voor het toch meer serieuze werk?
Als het je eerste chrono is, dan zou ik wat serieuzers kiezen. Zo’n speels horloge gaat toch best gauw vervelen en draag je nadat de wittebroodweken voorbij zijn vrijwel uitsluitend als gebbetje, voor erbij zeg maar.
De onderste zou dan als sportief horloge mijn 1e keuze zijn, die een-na-laatste is meer dressy dan sportief en met de maanfase, dag-datum nog veel drukker dan de onderste.

1 like
1 like

Geen idee wat het budget is. Maar vind eigenlijk alleen die laatste, in de OP, een beetje om aan te gluren, voor een racingstyle chrono.

Ik persoonlijk zeg dan, Alle 4 Niet.
Te druk , fout, en een datum in een subdial gaat er bij mij ook niet in.

1 like

Deze. 100m waterdicht. En mooi.

1 like

Van de 5 foto’s in de originele post zou ik optie 4 kiezen, de enerlaatste foto dus. Prachtig design, en bij alles te dragen.

1 like

Oeh, deze Belisar Chronograph Speedster Limited Edition vind ik persoonlijk wel erg lekker. Ik zou 'm alleen op de stalen band willen. Jammer alleen van die 44mm, was 'ie 39 of max 40mm dan ik had 'm gekocht.

1 like