Mijn eerste post op dit forum, lees al een tijdje mee en heb ook al dankbaar gebruik mogen maken van het te koop gedeelte.
Ik zal me binnenkort een keer voorstellen maar heb momenteel een belangrijkere opdracht namelijk wat word mijn volgende aankoop.
Ben op zoek naar een quartz(budget kwestie) chrono van rond de 600 euro.
Stevige kast met metalen polsband en sportieve look. (witte accenten in de plaat vind ik vaak mooi)
Momenteel ben ik gecharmeerd van de looks en specs van de volgende twee horloges.
Vooralsnog wint de Certina want precidrive en komt wat minder voor heb ik het idee. (ook de Certina DS podium XL precidrive zweeft hier nog tussendoor)
Graag zou ik nog wat suggesties willen voor andere merken met ongeveer dezelfde looks.
Ben van plan binnen 2 weken een bezoek aan een horloge winkel te brengen om ze in het echt te zien.
De DS2 had ik ook gezien de limited edition is idd de mooiste versie, maar wel een stukje boven mijn budget. (820)
De gewone versies vind ik een stuk minder vooral het glimmende middenstuk van de polsband.
Longines Hydroquest mooi maar ik heb liever zo min mogelijk cijfers op de plaat en hij is wat kleiner.
De DS2 chrono (limited) vind ik qua afwerking echt fraaier dan de DS Podium, wat ook echt een mooi horloge is overigens. De rubberband moet wel vervangen overigens.
2e hands in zeer goede staat is deze voor €500, vaak iets meer, soms iets minder, wel verkrijgbaar.
Met wat zoekwerk de DS2 limited inmiddels kunnen vinden online voor 635. (nieuw)
Ik ga proberen hem deze week eens in het echt te kunnen zien. zo ook de tissot prs516.