Keuze tot +/- €2500-€3000

Goed,

Er is meer dan 2 weken over heen gegaan en ik ben het e.e.a. gaan passen en/of bekijken.

Oris Aquis:
Mooi ding, wel een bonk!
Deze wil ik een keer in het blauw op de kop tikken, maar ga ik niet nieuw kopen. Dat is ie me ook niet waard.

Tudor Pelagos 2-liner:
Ja die moet er wel degelijk komen! Maar ik weiger om +3K-ish te betalen voor een horloge met een dergelijk ETA uurwerk.
Ik weet het, ze stijgen steeds iets verder in prijs, maar dan laat ik hem voor nu voor wat ie is.

Sinn:
Dit vind ik wel mooi hoor! Zeker met de oliegevulde kasten.
Helaas weinig aanbod en de mogelijkheid tot passen/kijken

En toen was daar eind vorige week een berichtje van een verkoper met een Seiko SRP637 Baby Tuna.
Wat een leuk ding zeg! Altijd al willen hebben en na een zoektocht van een jaar of 3 lag ie dan op de mat!

Vrijdagavond. De kids op bed en vrouwlief had een avonddienst.
Speciaalbiertje er bij en de websites van de bekende handelaren eens bekeken.
He, Jaap heeft een SBDX001 te koop, wat een gaaf ding! Regelmatig met een schijn oog naar gekeken, maar nooit gedaan.

Jaap een appje gestuurd of hij hem wil reserveren, maar helaas. Er kwam zaterdagochtend al iemand kijken en ja hoor…verkocht!

Wel een leuk PB gesprek met de nieuwe eigenaar hier op het forum en die SBDX001 bleef door het hoofd spoken en toen stond er gisteren nog 1tje te koop.
Zag er nog netjes uit, direct contact gezocht en de koop gesloten!

Deze zoektocht kan gesloten worden, want er is een Seiko SBDX001 Marine Master onderweg :heart_eyes:

10 likes

Gefeliciteerd! :sunglasses:

1 like