Voor blauw gestemd, maar met grijs kan ik ook wel leven.
Jammer, ik mis mat appeltjesgroen…
No shit ;). Ging er mij om dat de reguliere toch ook in het blauw te krijgen zal zijn.
Bij deze de standaard uitvoering in het blauw zoals deze straks te koop is via Aevig.
Het verschil in de wijzerplaat is geborsteld blauw i.p.v. effen blauw.
Donders, enorm uniek dus!
en mogelijk een ander gekleurde bezel die niet i.c.m. de originele wijzerplaat verkrijgbaar is.
yes, oke, ook vast grijs of blauw.
Het wordt vast een mooie klok, ik had gewoon gehoopt dat er minder conservatief ingestoken werd.
Als ik zo grofweg tel, is blauw nog in de meerderheid😊
Wacht maar, ik wacht op toestemming om te mogen stemmen
Vind ik deze gewone misschien nog mooierder als de HFLE-2016.
Maar ja, hun denken daar anders over…
Daarom wordt de gewone ook duurder
Ik heb op de blauwe variant gestemd. Dat lijkt de goede kant op te gaan maar ik kan ook zeker leven met de grijze.
De blauwe is zeer leuk. Maar dan wel een anderskleurige binnenbezel. Om wat te distingueren tegenover de originele Balaur.
Was het niet “hunnie”?
Áls ik er al een koop, gaat mijn voorkeur uit naar de standaard blauwe.
Jesses, wéér geen HFLE dan.
We bepalen binnenkort wat de volgende keuze wordt. Maar de kleur van de bezel staat volgens mij momenteel niet op het lijstje als optie (of vergis ik me nu, teamgenoten?).
In deze thread wel ja. Maar die moet je toch meer als een soort exit poll zien.
Dat is in feite wat we ook van je vragen. Aanbetalen, en voorkeur doorgeven via PB. Daar is een tijdslimiet op zodat we niet over een maand nog berichten krijgen met “oh ik stem trouwens voor blauw”. Overigens hoeft dus ook niemand in deze thread te posten (feitelijk hoef je niet eens te stemmen via PB als je aanbetaalt). Maar het is wel leuk, dachten we. Zo kan er big wat gelobby’d en gebitjes worden en zo. Net echte politiek!
In elk geval dat 'ie brushed is. Wat er verder anders aan wordt, kun je eventueel zelf meebepalen via de volgende stemrondes.
Staat op dit moment nog niet op de lijst, maar de lijst is nog enigszins flexibel.