Keuze wijzerplaat HFLE 2016

Zo lees ik hem ook… Ik kijk tzt wel of ik interesse heb of niet. Zal ook afhangen of ze niet alle 99 al verkocht zijn.

Trouwens, al heb ik voor grijs gestemd, ik weet uit ervaring dat als ik een horloge in het echt zie, dat heel anders voor mij kan zijn dan op een foto. Je kunt op van alles stemmen, misschien gaat alles tegen mijn stem in, maar blijk ik in het echt het horloge fantastisch te vinden, precies zo als ik het zou willen. Of andersom.
Maar nu gewoon stemmen.

1 like

Dat zou wel uniek zijn. Volgens mij had de Pilot One de meeste inschrijvingen (zo rond de 50-60)?

1 like

Je neemt het nu wel heel letterlijk. De volgorde staat, zoals Chip al zei, nog niet vast, en mogelijk komt er nog een stemronde bij of valt er door omstandigheden eentje weg. Maar ja, dat is inderdaad wel een soort ruwe planning.

Uiteraard kun je je op elk moment tijdens het proces aanmelden, of tot het maximum bereikt is. Ooit moet er een slot op, omdat het een gelimiteerde editie is (en we op enig moment 13/25,13/50 of 13/99 moeten laten graveren).

52 dacht ik.

Ik vind de ‘gewone’ Balaur al echt geslaagd. Maar zou toch wat willen dat het wegzet.

De twee kleur opties voor de dial vind ik enorm geslaagd. Een gebrushte finish is zeker leuk maar ik vind persoonlijk dat de gebrushte blauwe dial niet enorm past bij de matte donkere bezel. (De grijze brush wel, en zo ook de beide matte kleuren van de gewone balaur).

Daarom zou ik toch willen vragen aan het design team om hier eens over te denken. (Natuurlijk wie ben ik, maar de optie zou al tof zijn).

2 likes

Ook van mijn kant lof voor de gekozen werkwijze. Ik vind het een leuk proces!

Is het wellicht toch een optie om beide kleuren wijzerplaat naast elkaar te laten bestaan? Er is blijkbaar voor beide veel animo en wellicht verhoogt dit ook de deelname (wellicht kan voor beide kleuren zelfs de ‘drempel’ van 25 gehaald worden). Er lijken nu mensen in de wachtkamer te zitten omdat ze zeker willen zijn van de kleur.

4 likes

Ik heb op de grijze wijzerplaat gestemd, vond ik een mooiere combi met de bezel, mocht het toch de blauwe wijzerplaat worden dan is er nog geen man overboord maar hoop ik dat de kleur van de bezel wordt aangepast.
Mogen wat mij betreft wel wat meer mensen deelnemen, is een leuk proces, althans dat was het op WUS wel. Bovendien kun je je voor het geld volgens mij geen buil vallen, mocht je het horloge niet mooi vinden dan vind je voor dat bedrag -al dan niet internationaal- een koper.

2 likes

Een kleurenkeuze voor de bezel zou heel goed zijn.

Algemeen: om de beurt voor optie’s kiezen levert niet per definitie het beste eindresultaat op.
Ik denk dat er aan het eind van de selecties gekozen moet worden voor de mooiste totaalcompositie, dit ter beoordeling van Chip en Chip alleen.

1 like

Hear hear :ballot_box_with_check:

Er lopen nog leden rond die zich al ingeschreven hebben, maar nog niet gestemd. Ze hebben nog 6 dagen on te twijfelen natuurlijk.

Oh, even ter overweging:

11 likes

Stoer hoor, dat blauw :joy:

Wellicht een idee voor het team om eens te kijken hoeveel inschrijvingen er zouden zijn per kleur, als de drempel gehaald word is dat wel ideaal voor alle partijen… Maakt het voor mij wel moeilijker want welke is nou echt mooier. Blauw is unieker, grijs is strakker…

1 like

Wat vind je mooier weerspiegelen in je HFLE 2016 dail?

Prachtige blauwe lucht:

Of een dagelijkse grijze regenachtige hemel :wink:

5 likes

Kleuraccenten zijn veel sprekender op een achtergrond van grijstinten :sunglasses:

Let vooral eens op de eruit springende frisdrank reclame :wink:

3 likes

Iemand even een voorlopige tussenstand?

Grijs dan maar, lekker zomers :sunny:

Appeltjesgroen! Appeltjesgroen! appeltjesgroen!:laughing:

oke, niemand hoort me… ik zal stoppen…

1 like

Het gaat behoorlijk gelijk op, maar het kan nog alle kanten opgaan want 30% van de huidige inschrijvers heeft nog niet gestemd, en er kunnen nog inschrijvers bijkomen voor de eerste ronde.

Zet hier je tanden maar in! :laughing:

1 like

yes!!