Die 2 rolexen lijken als 2 druppels water…
Dus.
Die 2 rolexen lijken als 2 druppels water…
Dus.
Explorer op leer zetten!
Ik zou degene die je het minst draagt eruit doen.
Doorsparen, sorry, geen antwoord op je vraag. Zijn drie legendarische horloges, als ik moest kiezen zou ik toch de Seiko eruit doen, dan heb je iig één duiker minder en deze legt het toch wel af tegen de submariner imho.
Moest er even over nadenken. Toch de Sub eruit. Ik vind de Seiko unieker dan de Sub. Twee duikers lijkt me overbodig in zo’n kleine groep. Dan heb je, zoals anderen aanhaalden voor alle gelegenheden wat met de GS als toevoeging.
Misschien een polletje starten?
EX I weg… EN de Sub weg…
GS erbij en een mooie Rolex GMT…
100% inderdaad
Ik zou zowel de explorer & de Seiko verkopen en iets casual & kleurrijk in de plaats kopen voor een perfecte 3 piece.
De Seiko eruit. Heb persoonlijk weinig met deze lijn.
Was n poll niet handig geweest?
De Sub moet eruit! Wat heb je aan twee duikers in een collectie van drie stuks?
Ik had willen zeggen: Sub eruit.
Maar ik zit nog even naar die GS te kijken en zeg dan toch: Op zoek naar een andere GS. Er zijn veel mooiere.
Ik had even getwijfeld op de Seiko er uit maar ga toch zeggen de sub er uit. De Seiko is unieker dan de sub, sowieso heb je in een 3 stuks collectie maar 1 duiker nodig, 1 iets sportief (explorer) en dan de GS als stijlvoller horloge.
Duffe Rolexen eruit, SBGH255 er in en misschien de SLA017 vervangen door een SLA019.
ik denk wel dat je aanvoelt dat de GS een upgrade gaat zijn voor de Seiko die je reeds hebt dus is de keuze VRIJ MAKKELIJK Seiko eruit
Toch de seiko eruit.
De Sub lijkt mij jou topsuk.
De explorer is DE alleskunner en kan dus gewoonweg er niet uit, nooit.
De Seiko, vast een mooi ding… maar wat ik er meer over kan zeggen…juist geen idee.
Leuk te hebben, bij weg mis je er niks aan en he een GS ervoor terug… wauw dan heb je me dasr toch ff een lekkere trio te pakken.
Zou in jouw schoenen ook kiezen tussen de sla017 en sub.
2 duikers op 3 horloges is wat veel. Welk horloge draag je het meest?
Aan de andere kant heb ik persoonlijk niet zoveel met Explorer 1, dus was het mijn collectie ging die . De sla017 is cool…
Okee hier is niet uit te kiezen. De Sub is 1. De Seiko is 2 en de Explorer is 3.
@discobot gooi 1d3
Hieronder dus het antwoord welke er uit mag
1
Submariner eruit, te groot gezien de andere 2 en 2 duikers is te veel. (en met de Explorer kun je ook zwemmen)… Met de GS pas het qua stijl ook beter bij elkaar en heb je meer variatie.