Keuzehulp gevraagd

Beste horlogevrienden,

Ik zou graag een GS willen (sbgw231) maar dan moet er eentje verkocht worden.
Doorsparen enz. heb ik geen zin want gevoelsmatig zit er nu al ruim veel geld in m’n horloges.

Dus…Welke valt er af? Ik kom er niet uit!

De GS:
dc047b4d9ffa79b12248c71756dc09ff5c8aa0da_1_441x500

15 likes

Gooi er even een plaatje van de GS in! :innocent:

De Seiko.

Ik zou dan de seiko weg doen, lijkt redelijk op de sub en een seiko “inruilen” voor een grand seiko is wel een upgrade natuurlijk :sunglasses:

4 likes

Seiko valt dan af natuurlijk… lijkt ook teveel op de sub.

Ik zou vanuit de variatie kiezen tussen verkoop van een van de Rolex horloges. Daarbij zou ik kiezen voor het verkopen van het linker model!

De Submariner verkopen, want minder uniek dan de Seiko SLA017.

1 like

Oude Seiko eruit, nieuwe erin!:+1:t2:

Seiko eruit

Die GS ziet er prachtig uit overigens!

1 like

Seiko eruit - mooie mooie GS!!

Dit is inderdaad de perfect upgrade

1 like

Gladde bezel voor gladde bezel. Explorer out :wave:

6 likes

Seiko: out! Grand Seiko: in…

Hé, hier klopt iets niet. :thinking: Alle Seiko’s: out! Da’s beter… :smile:

1 like

Die Explorer eruit; saaie krassen magneet! :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Hij is mooi!

Als die twee duikers momenteel naast elkaar kunnen bestaan kun je mijns inziens inderdaad het beste de Explorer op de GS inruilen. De GS kan de plaats van de Explorer wel innemen als rustigste horloge in je verzameling.

Zelf zou ik me afvragen waarom ik twee duikers heb en dus afscheid nemen van de Submariner. Dan heb ik de Explorer nog voor als ik geen zin heb in een duiker, maar óók niet in een sjiek horloge op leer. Maar goed, ik heb dan ook persoonlijk niet veel met duikers. :v:

2 likes

De Seiko. Zie het als een upgrade

Iedereen heeft het over een upgrade maar de SLA017 is een waardevoller horloge dan de GS :rofl:

5 likes

De sub weg. Zo te zien ben je die fase nu wel voorbij.:wink::+1:

2 likes

Ik zou de Submariner er uit doen. Minst unieke van het stel en daarna heb je de seiko en explorer nog voor sportief en de Grand Seiko voor netjes!

Daarnaast maakt de Sub, hoe raar ook, het meeste geld vrij😂

4 likes