Keuzeprobleem Dames horloge: Graham Chronofighter of Cartier Tank. Gaarne jullie mening.

Ik zou graag de collectie nog wat uitbreiden en stootte op een merk dat ik helemaal niet ken nl Graham. Is dit wel degelijk? De kroon ziet er ook nogal speciaal uit, ik val meestal op iets soberder horloges. Ik twijfel een beetje tussen een Cartier Tank en deze. Graag jullie advies.

Graham is een goed merk, deze kroon constructie is typisch voor het merk.

Persoonlijk tip: Cartier Tank. Geen twijfel :+1:

:point_up:

1 like

Cartier Tank!

Polletje?

• Graham
  • Tank

0 stemmers

Mijn vrouw wordt er elke dag weer blij van…
tijdloos icoon!

Vind ze ook wel erg op elkaar lijken :joy::joy

Omdat ik al een paar carré’s heb dacht ik aan iets anders.

3 likes

Mijn idee is de Cartier. Zou ik ook antwoorden als mijn vrouw deze vraag zou stellen aan mij.

Maar als je het zo stelt…en je zoekt uitbreiding en verbreeding van de collectie, dan is die Graham wel een goede optie…

Breek uit de sleur dus Graham :sunglasses::+1:

1 like

Kan me voorstellen dat je naar de Graham kijkt als je een horloge zoekt met een forse korting. Maar dat is ook de enige reden :rofl:

Het kan natuurlijk zijn dat je er al 12 hebt en je het nu leuk vind om er een onconventioneel exemplaar bij te nemen.

Maar als keuze nummer 1? De Cartier Tank. Pas de compétition :+1:

1 like

Die graham komt m’n ontbijt een beetje van omhoog.

Cartier tank is classy.

1 like

De dial en bezel van de Graham zijn gaaf.
Wat betreft de kroon en dat aanhangsel;

1 like

Ik vind die Graham er uit zien als iets wat bij Siebel in de etalage ligt voor 150 euro. Ik schrik als ik zie wat het moet kosten!

Ik zou altijd voor de Tank gaan eerlijk gezegd…

Die Graham Chronofighter slaat in mijn ogen als een lul op een drumstel met die rare granaat-pin aan de zijkant. Het spijt me, maar da’s niet iets waar ik bij mijn partner mee aan zou moeten komen.

Nu vind zij een 120-Euro kostende Seiko Quartz hommage van de Tank mooier dan de Tank zelf, met name omdat de wijzerplaat in haar ogen “meer lucht heeft”, maar all things being equal zou zij zeker de Tank nemen boven deze, eh, sja… sorry… monstrositeit.

In geen 2800 jaar, zoals moeder zou zeggen. :slight_smile:

Als je al meerdere Tank-achtige dingen hebt zou ik misschien een GSje suggereren?

3 likes

Kan je geen buil aan vallen! Proper advies maat!

En dan refereer je gezien je naam aan de GS. Helemaal eens!

En wat die Graham betreft, ik vind het het lelijkste dameshorloge dat ik ooit heb gezien :nauseated_face:.

Snel je ogen spoelen met zeep! :stuck_out_tongue:

Bedankt voor jullie duidelijke advies, Nederlanders zijn zo heerlijk to the point.

Jullie zijn wel steeds heel GS-minded terwijl dat merk me nu helemaal niets zegt. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik gewoon geen smaak heb met die Graham in het achterhoofd.

Misschien deze dan?

GS fanboys incoming…