keuzes ...altijd lastig ;-)

blijft lastig keuzes maken van achter de pc :wink:

mensen die al langer lid zijn kunnen zich misschien nog wel herinneren dat ik in het verleden al veel heb gehad …
ik heb een tijdje wat rustiger aan gedaan, maar het begon toch weer te kriebelen …
Morgen dagje Dusseldorf, was altijd Horloge mekka en genoeg te zien , maar ga in principe omdat er 2 Sinn dealers zitten (ik hoop dat ze op voorraad hebben waar ik benieuwd naar ben)

tips en raad is welkom :slightly_smiling_face:
zit te denken aan de U1 , heb de UX al 2x gehad en ik meen te herinneren dat de kast erg goed beviel …
al blijft de UX ook erg mooi kwa wijzers , de U1 heeft wat tijd nodig gehad … maar nu ik er meer naar heb gekeken went het snel .
als het deze serie wordt, ga ik voor rubber met de grote vouwsluiting, echt een +
U212 is wel mooi, maar volgens mij echt een bakbeest …

EZM3 / EZM3f / EZM13
Ezm3 heb ik ook ooit een keer gehad maar spreekt me ook erg aan … wil hem graag weer een keer op de pols passen.
EZM3f is ook mooi, maar de bezel blijft me tegen staan en de rode datum vond ik altijd geinig.
EZM13 vind ik wel super, maar ben ook erg benieuwd naar op de pols, ivm dikte en misschien toch wat druk op de lange duur.

als laatste back-up de Omega seamaster master chronometre … mooie klok, het uurwerk beviel mij in de ploprof ook goed… en nu kun je het nog zien ook :wink:
maar ik hoop eigenlijk dat ik blij wordt van de U1/UX of EZM3 …

ai, altijd link om je lijstje openbaar te maken … want een mooie breitling seawolf 1 met zwarte plaat moet ik ook niet toevallig tegen komen :smile:

tips zijn altijd welkom …
als je je afvraagt waarom heb je dan toen de ux weg gedaan, ik meen een ruil tegen een Doxa searambler wat ook een super klok was, EZM3 heeft toen plaats gemaakt voor de ezm2 meen ik en ach, je kunt niet alles houden :wink: al is dat nu wel de bedoeling :wink:

8 likes

Vind de nieuwe sinn 936 een pracht …

2 likes

Idd ook mooi :+1:

Ik zou gaan voor een Damasko DC58 met gele wijzer :+1::wink:

2 likes

EZM3, all the way. Het origineel en de enige ezm, van de eerste 4, die nog in productie is. Het is een duiker en geen vlieger, jammer dus van Sinn dat ze er een f van hebben gemaakt. Koop m nu het nog kan.

Groeten
Rutger

2 likes

Ik hou die optie open … als het tegenvalt morgen is het geen straf met de damasko rond te moeten lopen :innocent::+1:

1 like

Ezm3 vind ik ook erg mooi , maar wil daarnaast graag ook een u1 passen
Mijn verstand zegt ezm3 is perfect
Mijn gevoel zegt dat 44mm ux ook erg lekker droeg en goed beviel :thinking:

Ben benieuwd morgen, thnx voor je tip :+1:

2 likes

Plaatje van het net :thinking:

image

3 likes

Rechts :arrow_right: :heart_eyes:

2 likes

Keuzes keuzes🤔. Succes🙂

1 like

Vanuit Dusseldorf … het is goed gekomen :wink:
Zal straks ff verslag uitbrengen :+1:

1 like

Ben benieuwd! Ik wil zelf eigenlijk ook naar Dusseldorf, tips zijn welkom. Interesse in de EZM 3 en 15.

1 like

Er zijn 2 sinn dealers in Dusseldorf
Altstad en in een buitenwijk … het is 5kwartier goed doorstappen :wink:

Eerste had
U1 camo (geinig, niet om te hebben)
EZM3 … mooi maar wilde ook ff een U1 zien als vergelijk.
U212 KSK groot maar viel niet eens te groot uit :flushed:, deze limited heeft helaas wat aanpassingen die ik niet geslaagd vond en de maat hoelang blijft het leuk :thinking:.

Op naar de andere dealer, metro etc stond niet jofel aangegeven dus wij lopen … het gaat maar als je langs een punt komt waar drugsnaalden uit de muur automaat gehaald kunnen worden is het maar goed dat ze niet wisten dat we op klokkenjacht waren :upside_down_face:.

Andere dealer aangekomen
U1 en UX en EZMf op voorraad
U1 , het rood was redelijk oranje en ik kreeg de kroon niet goed ingedraaid en de datum stand verstelling voelde niet echt goed :disappointed:.
UX , blijft geinig verstelling datum wel goed, ff vergeleken maar kreeg ook deze kroon niet lekker terug gedraaid :flushed: ik liet het de verkoopster maar doen :shushing_face:.
EZMf, best mooi maar voor mij is het net niet … gewone lunette en rode datum zijn een grote +🤗.
Wij weer terug en de EZM3 gekocht, kregen er nog een mooie Sinn keycord bij :+1:.

De Damast Sinn lag er ook , zeker geinig maar niet voor dat geld :cry:

Je kunt bij een Sinn dealer afspreken dat je iets op zicht wilt , als je dat optijd aangeeft kunnen ze dat regelen en je mooi de klokken bekijken.
Als de Damasko verkocht is ga ik rond kijken voor de EZM13 :wink::+1:

Ff wat snelle plaatjes :slightly_smiling_face:

10 likes

EZM 3. Mooie aanwinst! :+1:

EZM 13! Helemaal geweldig! :+1:

De reden is dat ik het een heel gaaf horloge vind, en ben zelf ook over dat model aan het nadenken. Ik heb al een 104 dus vind ik de EZM 3 qua kastvorm te veel overlap.
De EZM 13 is anders genoeg om hem er naast te hebben.

Wat ik ook goede redenen vind, is dat je bij geen enkel serieus merk in deze categorie deze specs in combinatie met een flink gemodificeerd uurwerk koopt.

Het is een lefty duik chronograaf en tevens missiontimer die ook nog eens door Lloyds Hamburg gecertificeerd is op waterdichtheid. Lloyds Hamburg is al decennia HET adres voor testen en certificeringen van alles wat met het maritieme wereldje te maken heeft.

Dit alles bij elkaar schreeuwt: Serieuze shit! :wink:

Groeten,

Noel.

2 likes

Nice…mooie aanwinst. :+1:

2 likes

Thnx ben en er ook blij mee :hugs::+1:

2 likes

ik zie de Damasko zeker niet als miskoop , omdanks dat hij redelijk snel weer te koop gezet is.
Kwestie van keuzes … en als het niet van verkoop komt vind ik het niet eens erg :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:
(Zijn al wat zeer uit eenlopende voorstellen geweest)

1 like

Samen met ander nieuwspeeltje :grimacing:

5 likes

Nee uiteraard…begrijp het volkomen. Kan hier soms ook bizar snel gaan…:wink: En met de beide Sinn’s heb je natuurlijk wel een machtig mooi duo Duitse techniek in huis. :+1:

1 like

Schitterend. Veel draag plezier gewenst.

1 like