Keuzes, keuzes

4 likes

Het is echt een alleskunner. Past bij bijna alle kledingstijlen, tijdloos, netjes afgewerkt en leuk geprijsd.

2 likes

Dat gewicht komt op de lange duur het draagcomfort echt ten goede. Maar een ander wil juist dat gewicht van een zwaarder horloge …

Ik ben ondertussen wel om voor titanium en … eco-drive, dat loopt supernauwkeurig en heeft saffier :+1:

Marinaut Titanium UTC

Lijkt groter door de lens, maar valt heel mooi om de pols. Dat heeft Citizen altijd goed voor elkaar.

Dus TS @Perodi , kijk ook eens bij de titanium Eco’s :wink:

3 likes

:+1::+1: Ik zweer er ook bij. Heerlijk compleet zoiets.

Tof model Drex!

Hier de mijne…86gr schoon aan de haak. :muscle:

3 likes

Lekkorrrr! :+1:

2 likes

Ha! Ik heb dan weer geen RC. Maar als ik zonder RC naar de afwijking per maand kijk, hooguit een paar seconden :grin::+1: Dat komt voornamelijk door temp. schommelingen.

2 likes

Ja zo’n quartz loopt gewoon al dikke prima…paar sec per maand. :ok_hand::sunglasses:

2 likes

Ja, als je hem een tijdje niet draag koelt ie af, en gaat dan een fractie sneller lopen. Dat is inherent aan quartz. Zo loopt het i.i.g. nooit achter :smile::+1:

2 likes

Citizen :+1:t2:

Kunnen de andere twee niet aan tippen

4 likes

Ik las ook commentaar op de excentrisch geplaatste small sec. Maar voor mij, nu in diepe concentratie/meditatie kloppen de verhoudingen perfect en is alles in balans. Daar is bij Citizen vaak geen speld tussen te krijgen :ok_hand: En het geeft net die 'twist, dat houdt het spannend.

3 likes

Welke balans, ik word er knettergek van.

2 likes

Bij Citizen denken ze verder dan 1+1=2 :wink:

En we kijken hier naar een render. Om de pols gaan er andere dingen spelen, dat heeft een andere belichting en invalshoek. Een andere, jawel, beleving! :grin:

Dat is makkelijk gezegd, maar hoe denken ze dan wel?

Gulden snede? Niet te bespeuren…

En bij bewegende beelden zie ik nog andere dingen die me storen. Dus gaat me niet over die render.

2 likes

Okay, maar bij Citizen zijn ze niet gek. Er worden massa’s van verkocht. Dat is een keihard en niet te kraken feit.

Smaken verschillen en dat mag. Dat moet zelfs :+1:

Ik vind het wel prettig kietelen die excentrische small sec.

3 likes

Ja, je krijgt er veel voor je geld. Dat staat buiten kijf. Maar ze hebben ander spul dat voor mij meer in balans is.

2 likes

Ik vond 'm erg lekker iig. Tof model van Citizen. Zeer geslaagd. :+1:

9 likes

Zeker :+1:

1 like

Lekkorrrrrr!! :grin::+1:

Mooie plaatkleur ook :ok_hand:

2 likes

:+1: Eens. De witte vind ik overigens ook erg mooi.

2 likes

En je ziet, zo’n IRL foto is totaal anders dan zo’n render. Mooie pic :+1:

2 likes