SMP ceramic, maar dan gewoon op staal dragen en een goedkopere klok om met bandjes te spelen
Tudor Ranger
41mm ,overal te dragen en alle soorten banden misstaan hem niet…
Of misschien toch iets te saai?
Een echte bandenswapper, met veel aftermarket banden.
https://www.oris.ch/en/watch/oris-divers-sixty-five/01-733-7707-4064-07-4-20-18
In 40mm en 42MM. De laatste heeft een prachtige diep donkerblauwe wijzerplaat. Kroon vind ik evenwel niet fantastisch.
Ik heb de 40mm variant in lichtblauw. Fijne zomerklok.
als het ook op leer moet kunnen valt voor mij de seamaster af. Dat vindt ik echt geen porum op leer. De band hoort zo typisch bij het design van het horloge.
Dus dan toch de Damasko houden.
Squale misschien iets voor je?
Voor mij de tweede Omega en een seiko Sdgm brightz erbij.
De Seamaster natuurlijk!!!
Seamaster op staal, kan natuurlijk, maar op rubber ook erg fraai en super comfortabel.
[URL=http://s497.photobucket.com/user/Tobias-photos/media/DSCN7241_zpsoob0ubmg.jpg.html][/URL]
Al kun je voor het geld van originele rubberen omega band ook een leuk klokje voor ernaast kopen
Haha daar was ik al bang voor
kwaliteit boven kwantiteit is hier het motto!
Aanhakend op de voorgestelde Tudors: ik had in het Okura in Amsterdam tijdens de BMW Horlogebeurs een Tudor North Flag om mijn pols en moet zeggen… ja ja ja.
Prijs afhankelijk van aanbieder en band (staal / leer) rond € 2.500. Het swappen van “vreemde” banden is niet eenvoudig lees ik her en der, maar als je hem op staal koopt, zit er een setje andere banden bij meen ik (canvas en leer).
En… hun eigen inhouse movement! (nou ja, inhouse, dat zal wel een gemodificeerde ETA zijn).
Ik zou ook zonder twijfel voor de Seamaster gaan. Heb die zien liggen, en dat is echt een prachtig klokje! Budgetvriendelijker is de Calibre 5 natuurlijk ook heel mooi…
Been there, done that. En dooooor…
Ik heb beide overwogen. De SMP gepast en deze viel in het eggie keihard tegen. Bij een ander om de pols en op foto’s vind ik de zwarte echt briljant. Niet om mijn pols, gek genoeg…
… De BB blue daarentegen. Wat een feest! Op mijn 16,5 cm prima te doen. En knettermooi afgewerkt.
Enige puntje van de BB is de hoogte. Dat maakt leer minder mooi. Maar dat is persoonlijk.