Keuzes, keuzes

Kan ik me in vinden

ā€˜Iets’ boven budget, 42 mm, erg mooi op leer…

3 likes

Mooi maar te rustig/saai om een alleskunner te zijn

1 like

Ide, nr 3 de peter blake. superklok! heb m ingeruild bij vierport, misschien heft ie m nog!

success met kiezen

1 like

Bedoelen jullie dat hij te hoog is, of juist te plat voor leer? Hij is vrij dik en dat komt toch wel mooi uit op leer (vind ik), of…

De laatste foto van jou laat het ook zien: veel ruimte tussen bovenkant band en bezel. Vanuit andere hoek:

Ach so, ja ik zie het. Daar moet je van houden. Alternatief kan zijn een leren band met ronde lugs, zodat de boel de kast (wat meer) raakt?

Dit zou ook nog kunnen zie ik, maar je moet er maar van houden.

ik wilde eerst Omega zeggen. Maar die Tudor North Flag ziet er ook Erug strak uit!

1 like

Ik weet dat ik al je eisen negeer, maar ik doe het lekker toch! Mag ik de steelfish in de groep gooien?

3 likes

Tudor Heritage BB, topklok!

1 like

Dat eigenlijk ja. Als er ƩƩn topic is dat een slotje verdient, is het deze. Gewoon naar de Tudor-boer Ide. Piepende bandjes!

TH Carerra Calibre 16 … sportief maar klassevol … staat perfect op staal of leer.
En jong gebruikt imo binnen budget.

3 likes

Erg mooi horloge :ok_hand:t2:

1 like

Knettersmooi!!!

Dis de blauwe…

2 likes

Echt wel!

3 likes

ik ga toch voor zwart denk ik :smiley:

Simpel. De Seamaster Ceramic op staal. En in het zwart idd! Ik heb de BB gehad, ook een super ding maar ik zou bij deze keuze zonder na te denken voor de Seamaster gaan! Wel op staal laten, veel mooier! Als je met bandjes wilt pielen er gewoon wat naast kopen (iets zonder duikerbezel dan).

Ik zie het NA topic wel langskomen!

1 like

Ik zou voor de SMP gaan…ik heb hem 2 weken terug aangehad naast de Tudor BBB en zelfs de Speedmaster !! En hij pakte mij gelijk wat een topklok…ik ben benieuwd waar dit naar toe gaat :wink:

Die roos hĆØ!

1 like

Ik zou voor nummer 1 of 3 gaan, staan je beide goed :ok_hand: