Phew! Ik zou je bijna voor gek verklaren als je een 1675 weg zou doen boven een 1680. Maarja, misschien ben ik een beetje partijdig.
Die blijft sowieso
Pff die Rolex is te mooi om weg te doen, helaas een jaartje te jong…
Ik zou sowieso de sub houden René anders verkoop je hem maar aan me
De 1680 zou ik niet wegdoen.
De Heuer Autavia 11630 is leuk, maar geen echte orange boy daarvoor moet je een 1163 hebben:
Die 1680 is top. Indien je de 5513 wegdoet dan zou ik de 1680 zeker houden!
Ga je spijt van krijgen als je de 1680 laat gaan: mocht je toch deze willen slachtofferen dan hoor ik graag!
Een andere iets wat je in het achterhoofd moet houden is dat de Heuer prijzen nog steeds dalen terwijl die van vintage Rolex de pan uit blijven rijzen.
Gezien alle reacties en de kennis van @XXoF besloten de heuer te elimineren . De sub kan altijd nog mocht het moeten! bedankt voor jullie hulp
️ en jullie zien de heuer wel in het blauw
. Ps. Wat zou een mooie prijs zijn voor een heuer autavia 11630 met full service van scorpione.
Gr
Slim besluit. De 1680 is echt super mooi, en zoals hier al eerder gezegd is, die gaat alleen maar in waarde omhoog
Hier staat een net exemplaar met recente service te koop voor 3K:
http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=98419
Hmm. Zag scorpione op chrono 4300 vragen.
Dat is tegenwoordig een forse prijs voor dit type.
Een half jaar geleden was dat wel een correcte prijs maar de prijzen van vintage Heuer zijn behoorlijk ingezakt de laatste maanden.
Jammer. Enige verklaring voor?
De prijzen van vintage Heuer zijn te snel gestegen en gaan nu door een correctie periode.
Op Chrono24 staat er overigens nog een van een NL aanbieder voor €3450:
Ken de beste man. Is zonder service ( nagekeken) en al zo goed als verkocht
Ik denk dat de niet originele chrono wijzer en (gedeeltelijke) relume ook wel invloed hebben op de waarde of niet? Het is op HF erg lastig om zo’n mooie liefhebbers chrono te verkopen merk ik, zelfs ook een stuk onder de chrono24 prijzen.
Ik denk dat 3500/3750 een nette prijs is met een service en nieuw glas twv 700€ toch?
Als je ziet dat die mooie viceroy hier zelfs niet aan 3100 verkocht werd wens ik je daar succes mee