Dear People
Sommige weten het al maar ik heb het mooie plekje onder de brug ingeruild voor een eigen waterdichten kartonnen doos. Jaja
Nu moet ik gaan schrappen in de collectie.
De vraag. Waarom hoezo en ja hoezo waarom
De 2 vechters in de ring zijn!
Corner 1 Rolex 1680 submariner uit 1978. Eerste grote vintage aankoop. Ongepolijste kast. Prachtig vintage staat.
Corner 2 heuer autavia 11630 Orange boy. Kort geleden volledig laten restaureren. Prachtige staat service alles! Tipper de tapper de top
Rolex waardevast? Heuer voorlopig onderhoud vrij?
Kom maar door met de argumenten . Ik zit zelf echt in een 50/50 2 strijd
Nog wat foto’s om het af te maken
Gr
2 likes
Op die Heuer staat geen Rolex.
9 likes
Ik moet bekennen dat ik mijn kennis van de Heuer-markt redelijk beperkt is, maar de Rolex zal ook meer opbrengen, toch? Is dat nog belangrijk?
Als je de 5513 op de eerste foto nog hebt, dan zou ik kiezen om de 1680 weg te doen. Ik vind de 5513 sowieso mooier. Heb je de 5513 niet meer, zou ik de 1680 houden.
Als je zelf beide horloges 50/50 vindt de 1680 weg doen omdat die veel waardevoller is
Dat weegt wel mee. Maar er zijn nog een paar slachtoffers. Mochten die verkocht zijn ( wat wel moet lukken) Is het beide mogelijk.
5513 staat te koop. Daar zit geen emotionele waarde aan.
Specter
9 december 2018 om 14:32
10
Alleen het zinnetje “eerste grote vintage aankoop” leunt mij al die kant op. Heuer is zo te zien iets te perfect nu, goed moment om te verkopen.
1 like
Michael
9 december 2018 om 14:32
11
Beide houden en voorlopig op water en brood leven
4 likes
flowert
9 december 2018 om 14:34
12
neetje11:
uit 1978
Oeh, een birthyear Submariner. Wat kost die?
1 like
Haha.
Mocht ik een besluit genomen hebben zal ik een berichtje sturen
1 like
Samurai
9 december 2018 om 14:44
14
Heuer verkopen en Rolex houden.
Same here.
@neetje11 1680 houden…als je die weg doet ga je op de langere termijn spijt krijgen…Heuer is mooi…maar niet mooi genoeg, meer leuk voor erbij…
3 likes
1680 zeker houden
Ik zal straks ook een keuze moeten maken maar bij mij blijft zeker de 1680 en zal de gmt moeten wijken denk ik
1 like
Zoals verwacht is de rolex wel favoriet ja
1 like