Keuzes

Ik doe mijn uiterste best.

Wat te denken van de Longines Legend Diver of de HydroConquest? Een Tag Heuer Aquaracer? Of ten slotte - een horloge dat ik fenomenaal vind - de MeisterSinger Salthora Meta X?

Eens! In de latere fase zwembad / speeltuin proof. En weer later handig als je gaat worstelen met je puber. En als de kinderen eindelijk de deur uit zijn, kan de Explorer komen. :nerd_face:

1 like

Grand Seiko SBGV223?

1 like

Ik zou voor de 1e generatie Aqua Terra gaan. Vind ik mooier/rustiger dan de latere versies. Zijn er in zo wel automaat als quartz te vinden. Kan op staal voor een sportievere, meer casual look. Zet 'm op een mooie croco (style) leren band en je hebt een mooie dresswatch.

Hier een leuke review:

https://forums.watchuseek.com/f20/omega-aqua-terra-2518-30-00-review-quiet-businessmans-watch-546186.html

1 like

Te klein en word door de baas hier in huis ‘lelijk’ gevonden

Deze kon ik nog niet, erg gaaf maar neig meer naar de Tudor welke in mijn ogen net ff ietsje sportiever is en daardoor bij meerdere gelegenheden gedragen kan worden. :slight_smile:

1 like

Deze zijn erg tof met een zwarte gestreepte plaat ! Voordeel is ook weer dat je met een quartz lange tijd geen gezeur hebt kwa onderhoud. :slight_smile: Top 3 is momenteel de Tudor, Seamaster 300 en de auqa terra in willekeurige volgorde.
Denk dat ik uiteindelijk daar m’n keuze uit ga maken tenzij iemand nog met iets mooiers komt.

De oris Aquis blijft me trouwens ook wel trekken maar het is zo’n generieke duiker…

Koop een groot pak Durex.

Meld je af bij dit Horloge Forum.

Kom over 5 jaren weer eens terug.

Doe je Best.

2 likes

:joy: misschien van vrouw flipperen icm die Durex

Dat word dus de keuze tussen een BB en de 300…:face_with_monocle:

1 like

Dit is hem uiteindelijk geworden :wink:

5 likes

Prima keuze! Gefeliciteerd!

2 likes

Super gaaf horloge :star_struck:

Paar honderd euro meer en je kunt een black bay aanschaffen…

Ben te laat zie ik :joy::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Vond deze eindstand toch meer bij mezelf passen! Wat sportiever :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd met je NA.
Goeie keuze !

1 like

Mooi, man!:+1: Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Dankjewel! :smiley: