Keuzes

Ik mag dan wel in een dip zitten, toch zijn er wat horloges waar mijn interesse naar uit gaat.

2 nieuwe type rolexen, MET nieuwe band :slight_smile:

GMT

Nodate

Erg cool hoor

En deze omdat ie zo afwijkend is

Wat vindt je zelf? Beschrijf ze eens alle vijf.

Die ploprof is echt een aanrader! Heb hem zelf gehad met die dikke Mesh-band. Spijt dat ik hem heb weg gedaan.

En ja; ik weet dat er op dit forum weer eentje te koop staat maar de middelen heb ik er even niet voor… :frowning:

mooi
mooi
mooi
mooi
mooi

als je de centen hebt zou ik ze allemaal doen.

Ik zou allereerst even wachten tot je uit je dipje bent, voordat je een duur horloge aanschaft :wink: Ik weet dat ik op die momenten namelijk soms een beetje vergeet mijn verstand te gebruiken :smiley:

Van de horloges die je laat zien zou ik voor een Rolex ND of de blauwe PO gaan. Waarom? Omdat de GMT2 geen glidelock heeft, en denk ik niet toolish genoeg voor je zal zijn, en omdat ik de blauwe PO ontzettend gaaf vind.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik de andere horloges die je laat zien niet onwijs tof vind! De Ploprof is super, maar ik denk net te afwijkend, en de PO Chrono vind ik ook top, maar die legt het dan voor mij weer af tegen de andere PO.

Uiteindelijk zou ik gaan voor de ND, maar dat is puur persoonlijke voorkeur (tu)

Mooi beschreven (tu)

GMT : mooi horloge, glidock is juist gaaf

SND : toolwatch, weet alleen niet of de maat past

Blauwe PO is ubercool, zie je nooit voorbij komen

PO chrono is kwalitatief misschien wel het beste horloge, staat onder de kenners heel hoog aangeschreven

Ploprof puur omdat het de meest afwijkende is, dat zorgt er direct voor dat hij waarschijnlijk ook als 1e afvalt

Die plopprof vind ik niet mooi, maar als je hem wel mooi vind zou ik hier op het verkoop gedeelte wel snel je slag slaan als ik jou was :wink:

Die GMT is mooi, maar heb je de GMT functie nodig? Als je de GMT functie niet nodig hebt dan zou ik dat horloge niet nemen, de No-date vind ik erg mooi, maar je hebt "het oude"model al gehad dus daar raak je op uitgekeken, ik zou zelf wel voor de no-date gaan!

De Planet Ocean heb je ook al 5 keer gehad, dit zijn dan liquid metal modellen, erg leuk maar niet heel bijzonder, zeker mooi hoor maar het zijn gewoon de horloges die je al gehad hebt met een extraatje.

Ik denk dus ga voor de plopprof, is veel exclusiever, je kan hier op het forum een mooie deal maken denk ik dus ik zeg doen! Daarnaast kan je hem wel goed hebben denk ik want je schijnt een flinke pols te hebben.

Succes ermee Edwin, het zonnetje schijnt, dus kom uit je dip :slight_smile:

Waarom zou je voor iets anders kiezen?

  1. Blauwe PO
  2. GMT
  3. PO chrono
  4. Sub nd
  5. Ploprof

Als je maar wilt komt de inspiratie vanzelf(tu)

@Floris, dit zijn 5 totaal verschillende horloges die gigantisch afwijken op voorgaande modellen

Je zit er dus helemaal naast :wink:

Mijn mening, voor wat je ermee wilt/kunt:

no date, anders doosparen voor de deapsea (wat een klatser!)

po ben je zo weer op uitgekeken! :smiley:

Plo prof top!

schmeink Schreef:

GMT : mooi horloge, glidock is juist gaaf

Ben het er helemaal mee eens dat de GMT een mooi horloge is, echter heeft hij geen glidelock :wink: De GMT2c heeft de easylink, de glidelock is voorbehouden voor de duikhorloges (tu)

Edit: Oh, en de nieuwe Submariner draagt beduidend groter dan de oude modellen, en ook zeker groter dan zijn 40mm doet denken.

schmeink Schreef:

@Floris, dit zijn 5 totaal verschillende horloges
die gigantisch afwijken op voorgaande modellen

Je zit er dus helemaal naast :wink:

JA ok maar ik zie geen verschil tussen de oude no-date en de nieuwe, maar dat zal wel aan mij liggen, ik zou echt die ploprof doen, is echt heel wat anders!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Mijn keuze op dit moment

GMT (prijs speelt zeker mee)

SND en of de blauwe PO

Ploprof

PO chrono

Zag ik net niet een topic voorbij komen waarin stond dat je klaar was met de horloges? :slight_smile:

Probeer de 116610 eens, dikke kast, glidelock, datum, keramische lunette, tijdloos en verveelt nooit.

succes!

De 14060M deed je steeds weg vanwege de band, toch? Verder leek het echt je klokje te zijn.

Dan is die nieuwe Sub toch de klok voor jou? En dan eens een jaar rustig blijven, wellicht valt een bonus mee en dan is de stap naar een Deepsea niet meer heel groot?

Je staat op het punt die GMT te kopen omat dit nu de gemakkelijkste weg lijkt (is mijn veronderstelling) maar die gepolijste middenschakels is niets voor lomperikken als wij… Binnen een maand heb je die band begaaid en ga je je ergeren, wedden?

Gr. Roel

Je hebt een punt Roel (tu)

sBmRnR Schreef:

Zag ik net niet een topic voorbij komen waarin
stond dat je klaar was met de horloges? :slight_smile:

Niet klaar maar moe :wink:
Dit lijstje zit al een tijd in mijn hoofd.