Keuze's

Bedankt voor de vele respons ik denk dat ik persoonlijk voor de monaco gaat omdat de iwc iets te klein vindt (42mm ) en ongeveer 600 euro in mijn zak houdt.
Daarin tegen ik wil ik wel een tijdloos horloge qua model omdat ik financieel niet elk jaar een horloge kan/wilkopen in deze prijs klasse, om mee te doen met de laatste trends.(groot/ klein /dik/ dun/rond/vierkant).

Ik zou voor de IWC gaan. In mijn ogen het meest tijdloze van het kwartet.
En IWC is gewoon een uitstekend merk met een zeer goede reputatie.

Grappig dat zoveel mensen voor de IWC gaan.
Ik heb gister nog uitgebreid staan kijken bij Gassan op Schiphol naar JLC, Omega, IWC en Rolex. Ik vind IWC prachtige klassieke modellen maakt, maar de hele Pilot reeks vind ik werkelijk niets. Ik vind een Steinhart nog mooier. Een pilot moet eenvoudig zijn, en duidelijk afleesbaar. De IWC’s zijn het tegenovergestelde.

Uit je rijtje zou ik voor de Tag gaan, maar zou ook eens naar andere modellen van Tag Heuer kijken, er zijn hele mooie carrera’s. Ook een Speedmaster kan erg mooi zijn, maar persoonlijk zou ik dan een wat ouder model nemen, in de huidige reeks is prijs/kwaliteit/schoonheid verhouding in mijn optiek volledig zoek.

Groeten,

Martin