Ik ga binnenkort 1 van deze 4 horloges kopen, maar ik kan geen keus maken, nou ben ik van huis uit al een twijfelaar dus kan 1 van jullie mij een een goed argument geven om mijn keus te vereenvoudigen.
BVD
tag heuer Monaco,
montblanc time walker chrono graph automatic,
iwc pilot watch chrono automatic
of de 1000 migla gran turismo xl
Mmmm ik zou dan toch gaan voor de Tag Heuer. De Chopard vind ik wel mooi maar het bandje vind ik verschrikkelijk goedkoop staan. Als ik in jouw stijl zou moeten kiezen zou ik echter voor deze gaan…
De IWC is in dit rijtje zonder twijfel mijn favouriet! Mijn persoonlijke overwegingen: rechthoekige horloges zijn mijn ding niet, de chopard is wel aardig alleen die band is echt een verschrikking en de montblanc is geen merk dat bij mij enig gevoel oproept. Nogmaals, dit is slechts mijn mening. Zou vooral gaan passen en kijken bij welke je het beste gevoel hebt. Succes!
Altijd de Monaco! IWC is ook mooi, maar er zijn teveel klonen op de markt.
Andere merken spreken me niet aan.
Kijk eens op de site van horlogeplatform.nl
Vooral de onderste is gaaaaf (en duur, maar het is dan ook een heel bijzondere!)
Ik zou de Monaco kiezen, vind vierkante modellen wel “iets” aparts hebben, Montblanc moet doen waar ze wel goed in zijn, namelijk pennen maken, Idd een hele foute band op die Chopard, met een mooie leren band zou het nog kunnen, maar eigenlijk moeten ze gewoon sieraden blijven maken met veel bling,bling, daar zijn ze beter in. IWC is hier het populairst maar ik vraag me af of dat geen politiek correcte keuzes zijn, IWC heeft een hoop “fans” hier, los van het feit dat het natuurlijk een kwalitatief hoogstaand horlogemerk is, vind ik deze IWC er niet echt uitspringen, te gewoontjes, te veel 13 in een dozijn…tja, misschien wil ik stiekem gewoon ook wel een IWC bezitten…maar niet deze;)
Als ik voor deze mooie keus kwam te staan werd het de Monaco.
Maar volg voor alles je eigen gevoel dan komt het ongetwijfeld goed.
Veel plezier met het kiezen van het horloge en bovenal laten zien wat het geworden is.
Duidelijk de IWC, DE Chopard is wel leuk maar niet meer dan dat. De monaco is gewoon veel te duur voor wat je krijgt, afwerking vind ik echt matig.
Hoewel ik geen iwc fan ben zou ik in deze toch gaan voor de iwc. Afwerking van de kast is echt subliem en ook het uurwerk is gedeeltelijk aangepast door iwc. En mbt waardevastheid ook de meeste consistente