Binnenkort is mijn lieftallige vriendin jarig en nu ze allemaal die mooie horloges voorbij ziet komen sinds ik lid ben geworden van het forum wil ze ook eens wat leuks om de pols. Ze heeft tot nu toe een leuk seikotje en een of ander aldi-klokje en ze heeft op heel subtiele wijze laten merken dat ze graag een zogenaamd Rosefield horloge wil, deze dus:
Nu heb ik hier eens naar gekeken en ik vind 100 euro voor een plakmerk horloge met mineraal glas een beetje onnodig, en was dus opzoek gegaan naar een eventueel duurder alternatief met op zijn minst saffierglas. Toen kwam ik dit tegen:
Deze heeft dus wel saffier en kost zoān 180 euro.
verder kom ik niet veel tegen in de 100 - 200 euro range, dus als iemand tips, suggesties of andere mededelingen heeft hoor ik het graag. Ik weet namelijk niet of zoiets de moeite waard is.
Ik had nagedacht om misschien 2e hands te kijken maar heb besloten dat niet te doen.
Mijn ervaring is dat je beter kunt geven wat gevraagd i.p.v. een alternatief te verzinnen.
De tweede heeft dan wel saffier, maar vind hem minder mooi dan nummer 1. En het zijn allebei niet echt merken.
Maar ik zou wel even bij Lorus kijken. Sub-merk van Seiko, die ook dit soort mode horloges heeft. Soms ook met saffier, maar ook Hardlex is beter dan gewoon glas.
Koop wat zij zelf graag wil hebben.
Het zal haar waarschijnlijk worst wezen wat voor uurwerk of glas erin zit.
Zij vindt die Rosefield mooi en daar gaat het om en jij kunt haar daar blij mee maken.
Lekker luchtje erbij en je bent helemaal het mannetje!
Tissot everytime is verweg superieur aan alle DW en soortgelijke merken, maar of een vrouw hierom geeft vraag ik me af . Je zal ook naar Cluse kunnen kijken (zit rond de 90eu) en heeft een leuk systeem op de bandjes zitten.
Mijn vriendin geeft weinig om Zwitserse historie van een merk en meer om uiterlijk en gemak met wisselen.
zeker waar, jij snapt het volkomen. Mijn punt is ook meer dat ik het heel zonde zou vinden als er na drie weken al krassen op zitten, maar als ik zie wat de meerprijs is voor saffier kan ik inderdaad net zo goed voor haar originele wens gaan, en idd een luchtje ofzo er bij en dan komt het helemaal goed
Afhankelijk van de maat, kleur en het bandje zijn ze bijna Jomashop voor rond de 150$ te krijgen. Met import zit je dan rond de 175 euro max volgens mij.
āRosefieldā look alike hebben ze ook bij aliexpress, vorige week heeft t vrouwtje er zelfs 2 besteld. De rose en de zilver kleurige. ā¬4 per horloge. Hou je nog genoeg geld over voor een ander leuk cadeau!
Oke ja valt me nog mee, maar denk uiteindelijk toch maar voor de Rosefield te gaan, het is inderdaad zoiets van: het meek boeit haar niet en het uurwerk enzo nog minder