Keuzestress...Chrono maar welke?

Nog heel even wachten op de nieuwe Pellikaan chrono… :grimacing:

Schitterend horloge die Longines Big Eye! Verder is die eerder genoemde Hamilton ook prachtig. Speedmaster Reduced nog een optie?

Koop dan een normale…

1 like

Tag Heuer Carrera… gebruikt in goede staat zo rond de 1500… gehad… toffe klok!

Misschien de oris sixtyfive. Deze is er in bicompax. Mooie diameter en gave kleurstellingen :ok_hand:

Anders zou je nog in de hoek kunnen zoeken bij race-inspired vintage of 70’s rally heruitgaven. Deze zijn ook vaak bicompax…

5 likes

Ik sluit mij hier bij aan. Er staat er eentje te koop ook in het blauwe gedeelte.

Deze, staat te koop bij Wristcandy, binnen budget.

Groeten
Rutger

3 likes

wat dacht je van de speedmaster racing 40mm?

Iets hoger dan je budget maar tweedehands kan je ze voor jouw gewenste prijs wellicht vinden

3 likes

Als je niet al twee Tudor zou bezitten, had ik jou de Tudor Heritage Chrono geadviseerd. Een beetje bulky & aanwezig, maar wel mooi…

Of wat dacht je van deze master collection?

2 likes

Ja dat zou ik ook doen alleen het budget van de TS was 2k daar ga je geen Professional Moonwatch voor vinden.

Deze ?

7 likes

Das makkelijk :stuck_out_tongue_winking_eye: NOT!

Ik heb de Hanhart Tachytele in wit(creme) en de Heuer Autavia Chrono. Echte toppers maar de Heuer wint op alle fronten. De Hanhart draag ik erg weinig helaas…

Ik heb ook nog 2 Omega’s die te mooi zijn om te dragen :blush: (die eerste ‘reduced’ is zeker rond de 2k nog wel te vinden)

5 likes

Heel gaaf deze Yema :ok_hand:

1 like

Ongeacht het budget is een reduced een mindere keuze.

Ik zou ts aanraden het budget te vergroten en eventueel een fois/speedmaster pro te halen.

Ts heeft genoeg dure 3 handers… kan er wel een iets duurdere chrono bij :upside_down_face:

Ook leverbaar met hele mooie mesh-band.

Zoals hierboven inderdaad al staat zou ik ook voor een 144 of een 356 van Sinn gaan!

1 like

Mooie collectie! Breitling eruit en Rolex erin, om het af te maken :slight_smile:
Ik heb het niet zo op Breitling, veel te druk/grof imo

zou zelf nooit voor coatings gaan…

1 like

Ik vind dit wel 1 van de mooiste breitlings. Past mijn inziens juist goed bij het duo ernaast vanwege de design verschillen.

1 like