Ik merk dat ik deze toch eerder pak en er meer waardering voor heb omdat dit minder snel om een impuls aankoop gaat. Ik wil graag een Automatische Chrono aan deze drie toevoegen maar ben er nog niet over uit welke. Budget is rond de 2000 euro.
Kandidaten zijn:
Hamilton American classic auto chrono:
Weet iemand nog wat leuke chrono’s in deze prijsklasse?
Of alle drie wegdoen en dan een Rollie kopen? Denk er wel eens over na maar denk niet dat ik daar gelukkiger van wordt. Ben erg blij met deze jongens.
Wat vind je van de nieuwe Khaki Aviation? Ik vind hem wel wat hebben. Zit in de buurt van het budget en lijkt me wel redelijk je smaak, misschien even een zwarte band erop.
Is echt prachtig, ik vond alleen de afwijkende kkeur wit van het datum venster echt enorm storend in real live.
Moet daarbij zeggen dat ik de panda premier van Breitling ernaast had liggen. Waarom ik die niet gekocht heb is mij nog steeds een raadsel trouwens…
Die Hamilton echt even gaan zien, schitterende keuze.
Die Big Eye is wel een hele mooie! De Sinn 356 vind ik ook niet mis eerlijk gezegd, beide mooier dan de opties van @dreski
Ofwel de nieuwe Tuxedo van Longines, heeft ook wel wat? List is ie duurder, maar Longines staat niet bekend om zijn waardevastheid, dus die kan je vast grijs een stuk goedkoper krijgen.
De datum op de Hamilton is ook een minpuntje. Dat verzetten met een tooltje is ook niet handig wanneer je hem niet dagelijks draagt. De Hanhart is dan wat prettiger omdat ie geen datum heeft.