Naast mijn Tissot, Oris, Swatch en nog wat, ben ik aan het kijken naar een ander mooi horloge in een iets hoger segment. Op dit leuke forum komt natuurlijk genoeg inspiratie langs, maar het is wel erg lastig hoor. Ik hou van mooie merken, maar niet te opzichtig, maar ook wel weer anders dan gebruikelijk.
Zo is de Speedmaster natuurlijk een icoon, heb ik onlangs een Monaco gepast, maar die vond ik toch wel erg dik en als je nu toch geld ga uitgeven komt opeens Rolex ook om de hoek kijken. Ik vind de Milgauss stiekem wel mooi. Anyway, nog even rondkijken maar.
Zal waarschijnlijk wel herkenbaar zijn voor velen? Overigens is stress niet het goede woord natuurlijk…
Ik had precies hetzelfde met de Monaco… het is uiteindelijk de Speedy geworden
ref. 3550.70
Monaca is een prachtige klassieker die ik ooit gehad wil hebben, maar denk dat hij ivm formaat niet veel draagtijd zal krijgen.
Speedmaster is altijd een goede keuze, en komen nog wel eens voorbij in het blauwe gedeelte.
Volgens mij past ie prima hoor.
Toen ik m de eerste keer om deed schrok ik ook, maar na een paar uur was ik er aan gewend.
Horloge met karakter
Daar zit ik inderdaad regelmatig op te kijken
Ook mooi inderdaad. Mooi robuust en toch ook elegant.
Precies hij is overal geschikt voor😀
Oef, die is wel heel erg fraai.
Ja hè is. Echt een favoriet van me en hoop hem toch zelf ook weer eens te hebben.
Die is eigenlijk alleen leuk met het pellaton uurwerk. In de 40mm zijn alleen de eerste exemplaren daarvan voorzien. Lijkt me wel een mooie zoektocht.
Helemaal mee eens en ga de zoektocht weer aan zodra ik de ruimte weer heb.