Al enige tijd heb ik de Zenith Chronomaster Sport op het oog. Ik vind dit een geweldig mooi horloge. Zenith is de laatste 2 jaar meer bij mij op de radar gekomen. Ik waardeer hun historie en met name hun focus op nauwkeurigheid van hun uitwerken.
Nu heb ik dus een Zenith Cronomaster Sport Titanium op het oog. Ik vind deze toch wel heel vet. Met name dat die rust uitstraalt door de eentonige kleur. Ik vind de geborstelde bezel ook wel vet i.c.m. De sunburst dial. Nu zie ik ook veel gave stalen modelen en zelf een rose two tone knaller.
Zijn er mensen met de titanium variant? Of mensen met de stalen variant? Wat vinden jullie van de titanium variant?
Graag jullie ervaringen met Zenith en de Chronomaster Sport . Hieronder wat foto’s gepikt van het internet.
Blij met de mijne Titanium is ook gaaf, maar iets te monochroom geheel voor mij. Met witte dial, ceramische bezel en de gekleurde subdials gebeurt er iets meer.
Ik heb hem dit jaar gebruikt gekocht en hij draagt erg fijn! Loopt snaarstrak op tijd, maar;
Dat heeft mijne dus ook , de minutenwijzer loopt heel soms mee terwijl de chronograaf uit staat. Wordt onder garantie verholpen, maar ik wil hem eerst nog even dragen voordat ik hem naar de AD breng. Ik heb er niet minder plezier van maar dit zou niet mogen bij een horloge van 12k nieuw …