Misschien laat ik me daardoor teveel afleiden. Ze lijken best op elkaar maar de ene is idd meer bruin dan zwart. Misschien valt de zwarte wel tegen als ie zo hard is omdat ik met die SARB plaat in m’n kop zit
Grijs, gewoon mooier, punt.
Ik ga er nog een nachtje over slapen
Thanks voor de inzichten dusver
Nog zo’n voorbeeld:
Naar uiteindelijk:
Voor de goede orde ik heb een paar horloges die “eigenlijk geen zwart” zijn. De Nomos is donkerblauw.
De Halios heb ik niet meer, maar was ook donkerblauw met een zweem van groen, al leek hij vaak zwart.
En tot slot de SPB317. Die is donkergrijs. Donkerder dan de Citizen.
Thanks man. Die SPB is idd erg donker.
Wel een mooi ding
Zwart natuurlijk
Ik heb nog 2 en een halve week vakantie en geen reet te doen. Zal vast wel ergens een stationnetje zijn waar ik binnen een minuut die Citizen door je raampje kan proppen toch?
Haal ik m de volgende dag weer op.
De Seiko SZSB013 uit het blauw
Toen ik de titel zag dacht ik ‘Die knoop ga ik wel eens eigenhandig doorknippen’ maar na de foto’s begin ik ook te twijfelen… Misschien geen van beiden?
Of toch de blauwe?
Overigens heb ik op zwart gestemd.
Ik vind de witte ook erg mooi.
Grijs vind ik de minste van de vier.
Succes met de keuze en de zoektocht!
Tja, als ik vrije keuze had zou ik de witte pakken. Witte horloges zijn altijd goed. 's Winters lekker fris, 's zomers passend voor het seizoen, passen bij vrijwel elke outfit.
Die band is een op een van de Zenith Defy gejat.
Maja…beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Vet horloge trouwens!
Grijs, zwart heeft iedereen al.
Maar als je zo sterk twijfelt, ga ze eens bekijken bij een AD, want op de foto zijn ze beide prachtig.
+1 voor de witte.
Held! Nogmaals thanks voor je genereuze aanbod
Geen optie
Die vind ik ook echt tof maar ik heb al zo’n blauwe sunburst dial dus vandaar dat ik die niet wil.
Dat wordt een reisje naar het land van de reizende zon.
Misschien kan @discobot helpen? Wat vind jij ouwe dobbelkoning?
Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven
te schrijven.
…
Hèhè, waar zat je man? Gooi eens een dobbelsteen. Even is zwart, oneven grijs.
@discobot help weergeven
Doe dan
Ik zou zwart kiezen, meest neutraal en altijd goed.