@discobot jij bent ook niet echt de snuggerste hè. Wel eens van AI gehoord?
Grijs gestemd. Beide uiteraard mooi, maar grijs is zachter en breder inzetbaar.
Grijs, in dit geval taupe, ook als ‘net’ inzetbaar
Succes met de keuze. Deze Citizen is

Ik zou grijs kiezen vind ik meer diepgang in zitten. Zwart is zo eendimensionaal.
In a clean cut case of “this is what the wife said”: grijs. Zwart wordt als doodsaai weg gezet.
Die poll is echt goed. Superveel stemmen en alsnog gelijk.
Goed gedaan hf’ers
Net expres grijs gestemd omdat zwart twee stemmen voorliep
Oje, de stemmen gaan geen doorslag geven, lijkt wel precies 50/50. Ik heb grijs gestemd, vanwege de sunburst. Zwart geeft dan weer een mooier contract. Helpt je dat iets, nee he?
Nope. Helemaal niets
Net als het hele topic
Maarrrrr… Ik heb nog een aas in m’n mouw
want ik krijg hem cadeau van m’n vriendin dus die mag kiezen. Of beter gezegd, die MOET kiezen want die wist het ook niet vandaar dit topic
Dit is toch voor in de
??
Misschien vindt die dat ook fijn
Gewoon zwart nemen:
Want grijs krijg je er gratis bij als je hem schuin houdt.
Maar je zult je verbazen hoe strak dit horloge is. Extra coating dus minder krassen (=feit), blijkbaar een topuurwerk cal 9011 (t zal wel, maar gaat om het idee), slechts 10.5 mm dik, en een mooie maat om de pols (al moest ik hier wel aan wennen, zo klein).
Ik blijf nog steeds naar de sarb033 kijken, maar da’s echt bullshit om die (erbij) te kopen. Behalve de wijzers in alles minder.
Grijs, moest er zelfs niet over denken! Speelt naar mijn mening nog net dat mooier met verschillende lichtinvallen.
Ik dacht dat een beetje een simpeluurwerkje was.
Edit: dat is de 9015 die ze buiten Citizen overal inproppen. Dat scheelt weer.
Nee, dat is een andere kast. Ik vind ze er tof uitzien en ik hou wel van die strakke Genta lijnen maar het past niet lekker op m’n pols helaas.
Ik neig er ook steeds meer naar.
Er zijn helaas nog niet heel veel goede foto’s te vinden waarop ie mooi uitkomt. Ding is er ook pas net een maand of 2 ofzo.
Ja dat wist ik; maar die andere hebben ze niet in geel
Ok, ja dat is wel een afknapper
Ruim 200 stemmen en nog steeds 50/50