Zoals jullie wellicht hebben gezien: IWC 3239, Tudor BB41 & Seiko SDGM007 verkocht
Nu de vraag: Wat komt er voor terug?
Rolex “Alleskunner” of JLC “Alleskunner”
Zoals jullie wellicht hebben gezien: IWC 3239, Tudor BB41 & Seiko SDGM007 verkocht
Nu de vraag: Wat komt er voor terug?
Rolex “Alleskunner” of JLC “Alleskunner”
Neem ze allebei. Te grote verscheidenheid.
De opties liggen wel lichtjaren uit elkaar…
Edit: veel “en nu?” Topics laatste dagen
Met die JLC zal ik niet lekker gaan duiken, dus alleskunner?
Ik zeg het niet graag, maar in dit geval vind ik de Rolex veel mooier.
Qua techniek I know nothing
Als je altijd in pak loopt zou ik kiezen voor de JLC, anders voor de Explorer.
Inderdaad totaal verschillende horloges, kun je naast elkaar hebben. Ik zou overigens voor de jlc thin Moonphase gaan, veel gebalanceerder ontwerp.
Jeroen, fair antwoord
Dus hier de andere twee uit de “te bouwen” 3-Piece
Vrees dat je antwoord nog steeds hetzelfde zal zijn
100% de Rolex. Niet alleen vanwege de naam, maar de Rolex is oprecht een alleskunner, past bij elke outfit. Een absolute grail van mij.
“Alleskunner” op kantoor
Uur, minuut, seconde, dag & maand
Ik vind de Rolex mooier.
Ik zou zelf ogenblikkelijk voor de JLC gaan, maar dat is mijn persoonlijke keuze. De JLC is een stuk meer “dressy” dan de Rolex Explorer wat eigenlijk veel meer een tool watch is. De zwarte wijzerplaat en het eenvoudige ontwerp ervan maakt de Explorer een stuk veelzijdiger dan de JLC. Een horloge met complicaties zoals een maanfase, dag- en maandaanduiding vind ik niet meteen een alleskunner.
Ik zie mezelf de JLC niet dragen aan het strand op een zonnige zomerdag terwijl dat met de Explorer wel perfect mogelijk is.
Pfff allebei ook weer prachtstukken. Klotehobby ook
Een Rolex alleskunner, maar dan niet de explorer maar een sub Die is wat minder saai/steriel vind ik, meer karakter.
Tja Tim …
Met als nadeel dat er al water in de kast staat als je een overdreven niesbui hebt. Ik ben geen fan van mercedes wijzers, maar die JLC als dagelijks horloge is wat kwetsbaar voor iemand als ik.
Kortom, ik zou geen van beiden doen en voor dat geld een 100m WR GS aanschaffen, dan heb je ook geen mercedes fratsen.
Voor nu de JLC , prachtig voor op kantoor.
Dan komt de Explorer er over een tijdje vast nog bij
Persoonlijk vind ik de Explorer echt saai… dan liever een DJ.
Van deze twee de Explorer. Maar liever een Seadweller 16600. Alleskunner.